تروریستهای سوری همچنان نقض آتش بس می نمایند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

گروههای تروریستی سوریه بار دیگر با نقض آتش بس در عملیاتی تروریستی خودرویی بمب گذاری شده را در مقابل کلیسای «السریان» در دیرالزور منفجر نمودند.

به گزارش تفسیری واحد مرکزی  خبر iبه نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛ بر اثر این انفجار خسارت زیادی به ساختمان این کلیسا وارد شد .
تروریستها روز قبل نیز با نقض آتش بس با انفجار یک خودرو بمبگذاری شده در محله دف الشوک در جنوب دمشق سبب کشته و زخمی شدن ده ها تن شدند که در میان زخمی شدگان زنان و کودکان نیز iبه چشم می خورد.
شهر درعا در جنوب سوریه نیز شاهد انفجار یک خودروی بمبگذاری شده در میدان المحطه بود که این انفجار iبه تلفات جانی و مالی منجر شد.
 

آزادی دهها زندانی سوری با عفو بشار اسد
شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز از ازادی ده ها زندانی در شهر دمشق و حلب با عفو بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر داد.

به گزارش تفسیری این شبکه، با حضور محمد وحید عقاد استاندار حلب و هلال هلال مسئول حزب بعث در این استان و بر اساس فرمان عفو رئیس جمهور سوریه، چهارصد و شصت نفر از زندانیان این کشور که بخشی از آنان در زندان حلب بودند ولی در کشتار ملت سوریه نقشی نداشتند آزاد شدند. زندانیان آزاد شده از بشار اسد تشکر نمودند.
استاندار حلب گفت: کسانی آزاد شدند که دستشان iبه خون ملت سوریه آغشته نمی باش. امیدواریم سوریه iبه وضع سابق خود بازگردد و امنیت کشور حفظ شود.
هلال هلال گفت: تحقیقات از این اشخاص زندانی نشان داد که آنان iبه اشتباه خود اعتراف نمودند و امیدواریم پس از آزادی در مسیر درست گام بردارند. با محبت و دوستی میان همه شهروندان سوری است که مسیر سازندگی کشور iبه پیش می رود.
یکی از زندانیان آزاد شده گفت: از بشار اسد iبه سبب این فرمان عفو تشکر می نمایم. این عفو از سوی یک انسان و معلم بزرگی صادر شده است.خداوند از کشور و ارتش سوریه حمایت کند.
زندانی آزاد شده دیگر گفت: همه باید iبه سوریه و امنیت این کشور توجه داشته باشیم. خداوند از سوریه حمایت کند. ما iبه همراه بشار اسد تا پایان یافتن بحران مقاومت می کنیم.

همچنین در خبری دیگر خبرگزاری راشاتودی اعلام نمود:‌شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه پیشنهادی روسیه را برای محکوم نمودن اقدام خشونت بار اخیر در دمشق، را رد نمود.
 


IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.