ترور دانشمندان ایرانی نشانه عجز دشمنان است

به گزارش ایرنا،دکتر’فریدون عباسی’عصرپنجشنبه درآیین نخستین سالگرددانشمند شهید’داریوش رضایی نژاد ‘در آبدانان افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اعتقادهای اسلامی و استقلال ملی برپا شده است و تارسیدن به قله های رفیع پیشرفت و توسعه براین صراط مستقیم مستحکم و استوار خواهدماند.

وی شهدا را مایه عزت و افتخار ملی دانست و اظهارداشت:تثبیت موقعیت سرزمینی در دفاع مقدس، اقتدار سیاسی درعرصه های ملی وجهانی و استقلال و خودکفایی علمی و اقتصادی کشور مدیون خون پاک شهیدان است.

معاون رییس جمهوری اسلامی ایران،شهید داریوش رضایی نژاد را نماد ایثار و فدارکاری ملت ایران و استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان کرد:این شهید گرانقدر،یکی از کارشناسان خبره و از مشاوران معتمد سازمان انرژی اتمی ایران بود که با پشت پا زدن به مادیات تمام فکر و ذکر خود را برای اعتلا و توسعه کشور در طبق اخلاص گذاشت.

عباسی از شهید’داریوش رضایی نژاد’به عنوان نخبه عرصه علمی و دفاعی کشور یادکرد و ادامه داد:حضور پر برکت و معنادار مردم در عرصه های مختلف نظام و انقلاب اسلامی، بهترین پاسداری از خون شهیدان و تسلی بخش قلب خانواده های معظم شهداست.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران ضمن قدردانی و سپاس از تلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی در شناسایی و دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای افزود: شهید رضایی نژاد، دانشمندی متعهد و متخصص بود که با معرفت الهی، خود را به زینت معنویت آراست و با روحی مملو از عشق الهی به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی هسته ای ایران گفت:باوجود اقدام های غیرانسانی و ددمنشانه آمریکا و اسراییل در شهادت ناجوانمردانه دانشمندان شهیر این آب وخاک،به فضل الهی و به همت جوانان با غیرت ایران اسلامی این انقلاب با سرعت زیاد در راه رسیدن به همه هدف های مقدس خود در حرکت است.

عباسی از مردم ایلام به عنوان سرمایه ماندگار انقلاب یادکرد و اظهارداشت:داریوش رضایی نژاد،نمونه ای روشن و گویا از روح فدا کاری و ولایتمداری استان غیور و شهیدپرور ایلام است.

به گزارش ایرنا،دراین آیین که گروه های مختلف مردم و مدیران دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند، استاندار ایلام نیز در سخنانی،داشمندان را ذخایر ماندگار قافله بشریت دانست و گفت:دانشمندان شهید، در قلب و جان جامعه جاودانه شده اند و عالم را برای همیشه تاریخ، ر شن و منور می سازند.

‘مجتبی اعلایی’افزود:دشمنان ایران اسلامی اکنون بر عرشه تانک نمی نشینند که به جنگ اسلام روانه شوند ، بلکه بر بال امواج سوار شده اند و باعبور از همه استحکامات، وارد جان و روح جوانان شده تا شاید عقیده و ایمان آنان را خدشه دار کنند.

استاندار ایلام با گرامیداشت نام و یاد شهید رضایی نژاد، از جوانان غیور خواست که با تحصیل علم و دانش، را ه نورانی این شهید جاوید را ادامه دهند. ک/۳

۵۶۵/۷۱۷۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۱۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.