ترور دانشمندان تلاش بیهوده دشمن برای توقف پیشرفت هسته‌ای ایران بود

۰۹م آذر ،

دبیرسیاسی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای تلاشی بیهوده از سوی صهیونیست‌ها برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران از مسیر پیشرفت در عرصه دانش هسته‌ای است.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه  ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان  توسط کسانی انجام شد که ادعای مبارزه با تروریسم را در جهان دارند اظهار داشت: ترور دانشمندان هسته‌ای ایران یکی از راهبردهای تازه غرب در مقابله با پیشرفت جمهوری اسلامی در دستیابی به دانش هسته ای است.

وی ادامه داد: جهانیان باید بدانند غرب و استکبار جهانی که مدعی پرچمداری مبارزه با تروریسم می باشند خود اقدام به ترور شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته و علمی می‌کنند.

این فعال دانشجوی تصریح کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای تلاشی بیهوده از سوی غرب برای متوقف کردن جمهوری اسلامی ایران از مسیر پیشرفت در عرصه دانش هسته‌ای است.

پهلوان با بیان اینکه  دشمن تنها بر اساس یک تصور غلط گمان می‌کند که با حذف فیزیکی دانشمندان ایرانی می‌تواند فکر و اندیشه آنها را متوقف کند افزود: اینگونه ترورهای کور ضمن رسیدن پیام مظلومیت دانشمندان و فرهیختگان ایرانی به گوش جهانیان، اندیشه دانشمندان ایرانی را بیش از پیش تسری می‌دهد و با افزایش فشارها سرعت و پیشرفت کشور شتاب بیشتری خواهد گرفت.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده تلاش ۳۳ ساله نظام سلطه برای توقف پیشرفت‌های کشورمان درعرصه‌های مختلف کوچکترین خللی در مسیر انقلاب ایجاد نکرده و انقلاب اسلامی به رغم میل دشمنان هنوز زنده و به پایان نرسیده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.