ترویج خطبه های حضرت زهرا در مدارس

جام جم آنلاین: انتشار و ترویج خطبه تاریخی حضرت فاطمه زهرا (س) در مدارس کشور در دستور کار اداره کل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

محمد بنیادی مدیرکل قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: پیرو دیدار اخیر وزیر آموزش و پرورش با آیت‌الله صافی گلپایگانی و تاکید این مرجع عالیقدر بر توجه بیشتر به خطبه تاریخی حضرت فاطمه زهرا (س) در جامعه دانش آموزی و فرهنگیان، در جلسه دیروز شورای معاونان این وزارتخانه مقرر شد از سال تحصیلی جدید، برنامه های متنوع فرهنگی درباره این خطبه اجرا شود.

وی این برنامه ها را شامل برگزاری جشنواره های علمی تخصصی، خطبه‌خوانی، تفسیر و ترجمه، حفظ، تبلیغ و ترویج مفاهیم خطبه و مسابقه برشمرد.

وی گفت: این برنامه با تمرکز بر مفاهیم عالی خطبه حضرت فاطمه زهرا (س) در مدارس، مناطق و استانها به ویژه در جامعه دانش آموزان و فرهنگیان خانم اجرا خواهد شد.

بنیادی افزود: بلافاصله پس از تصمیم گیری در این باره کارگروهی تخصصی در شهر مقدس قم ایجاد شد تا طرح جامعی در این زمینه تدوین و ارائه کند تا فردا در جلسه مسئولان اداره کل قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش بررسی شود و جزو برنامه های مصوب این وزارتخانه قرار گیرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.