ترویج فساد برروی سطل زباله های تهران! + عکس

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته است که در نوع خود مروج فساد است!

 سطل های زباله در تهرانهمیشه در حال تغییر و تحولات است و اساسا این سطل ها همراه با تغییرت سیاسی و فرهنگی در کشور تغییر می کنند.بنا براین گزارش سطل های زباله در تهران هر چند وقت یک بار تغییراتی می کند. این تحولات هم شامل رنگ سطل های زباله می شود و هم جنس سطل ها را در بر می گیرد. سطل های سیاهی که در سال ۸۸ وسیله آتش بازی فتنه گران بود پس از ۸ ماه فتنه برداشته شد و جای خود را به سطل های آبی داد و بعد از آن هم شهرداری شروع به تعویض جنس سطل های زباله کرده است؛ سطل هایی از جنس فلز که دوام بیشتری داشته باشد.اما اخیرا در سطل های طراحی شده توسط شهرداری به ویژه سطول زباله ای که در منطقه ۱۲ شهرداری تهران رونمایی شده است تصاویری هم روی سطل زباله نقش بسته است که در نوع خود مروج فساد است!

نقش بستن تصاویری از زنان و مردان مانکن روی سطل زباله که اصولا هدف و معنایی ندارد؛ موضوعی است که این روزها فکر شهروندان را مشغول می کند که به راستی چه هدفی در ذهن مسئولان شهرداری بوده که برجستگی های بدن بانوان را اینگونه روی سطل زباله به نمایش در آورده است!

عکس/شکلهای مستهجن روی سطل آشغالهای تهران

عکس/شکلهای مستهجن روی سطل آشغالهای تهران

عکس/شکلهای مستهجن روی سطل آشغالهای تهران

۸۰۶۴۹_۷۳۰


ممتاز نیوز » جالب و خواندنی

 

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. پارسا عبدی:

    بی شک نویسنده چرندیات فوق دچار انحراف جنسی و مشکلات روانی میباشد و نیازمند مراجعه به روانشناس!

    دوست عزیز حتما در جهت درمان خودت اقدام فوری به عما آورده ، تقوا پیشه کن و از خدا بترس!

    امثال اینگونه افراد را بایستی از جامعه دور نگه داشت تا خطرساز نشوند.

    ساده عرض کنم که
    من اگر ای بابات بودم حتی با خواهر مادر خودت هم تنهات نمیذاشتم…!!!

    انا لله و انا الیه راجعون!!
    والسلام علی من تبع الهدی..

  2. علی:

    دیدگاه تکرای نیست خودتان تکراری هستید

  3. علی:

    به نظر من این بیماری که اومده این موضوع رو مطرح کرده از عوامل شهرداریه و دلیلش هم اینه که توجه مردم حواسشون از موضوع رشوه هایی که برای ساخت و ساز به مسئولین محترم شهرداری پرداخت میشه پرت بشه ، شش ماه پله برقی کنار بیمارستان میلاد خراب بود و بیماران کهنسال به سختی از پله ها بالا می رفتند و من هر روز شاهد لعن و نفرین مردم به قالیباف بودم و شهردار محترم منطقه ۲ در ناحیه سه تهران بنده خدا شبا خوابش نمیبردکه چطور به مردم خدمت کنه ، خدا لعنتش کنه ؟!

  4. محمدرضا:

    سلام
    نمیدونم ابتدا چه کسی و یا چه سایتی این مطلب رو نشر داده ولی شما چرا؟ اگر دقت کنید تصویر ذکر شده یک تصویر سولاریزه شده از عبور چند زن و مرد از روی خط عابر پیاده است. ذهنی که تا این حد درگیر چنین تصاویری است یک ذهن بیمار است وگرنه دقیقه به دقیقه برنامه های سبما پر است از تصاویری به مراتب فسادبرانگیزتر(به زعم منتشرکننده این خبر). واقعا باعث تاسف است.

    • رضا:

      محمد رضا جان الحق که گل گفتی.
      خدا پدرتو بیامرزه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.