ترکیب گوگل ، فیسبوک و توییتر با Outlook

همانطور که میدانید چند مدت قبل شرکت قبل مایکروسافت از سرویس آوت لوک رونمایی کرد . این سرویس که در واقع جایگزینی برای سرویس ها هاتمیل خواهد بود . اما شاید دانستن برخی نکات و قابلیت ها در مورد این سرویس برای شما جالب باشد . در این مطلب قصد داریم تا به یکی از این قابلیت ها بپردازیم . قابلیتی که با استفاده از آن میتوانید سرویس های دیگری مثل گوگل ، فیسبوک ، توییتر ، فلیکر و لینکداین را با آوت لوک ترکیب کنید . با گویا آی تی همراه باشید …..

در این مطلب ما به ترکیب سه سرویس گوگل ، فیسبوک و توییتر با آوت لوک اشاره ای خواهیم داشت و به روش انجام کار خواهیم پرداخت .


۱- سرویس گوگل : ابتدا از بزرگترین سرویس اینترنتی دنیای وب یعنی گوگل شروع میکنیم . پس ابتدا این لینک را باز کرده تا به صفحه مربوط به مدیریت اکانت های متصل به حساب آوت لوک تان وارد شوید . اکنون لوگوی مربوط به هر سرویس را مشاهده خواهید کرد . روی لوگوی گوگل که آخرین لوگو است کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید .

در صفحه بعدی باید اطلاعات کاربری خود در وبسایت گوگل را وارد کنید . مرحله بعد جایی است که گوگل از شما درخواست اجازه دسترسی آوت لوک به اکانت شما را خواهد کرد و شما نیز با کلیک بر روی دکمه Allow access بایستی این دسترسی را تایید کنید .

کار تمام است و کافیست که روی دکمه Done کلیک کنید . بلافاصله نیز ایمیلی برای شما ارسال شده و موفقیت آمیز بودن عملیات را تایید میکند . اما پس از انجام این کارها چه اتفاقی می افتد ؟ لیست مخاطبانی که در سرویس گوگل داشته اید ، وارد اکانت آوت لوک شما خواهند شد .


۲- فیسبوک : حالا به سراغ بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا میرویم . دوباره وارد این لینک شده و این بار روی لوگوی مشهور Facebook کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید . اطلاعات کاربری فیسبوک خود را وارد کرده روی دکمه Login کلیک کنید . در پایان نیز روی دکمه Done کلیک کنید . اما در بالای دکمه Done لینکی با عنوان Change Settings وجود دارد . روی آن کلیک کنید تا بتوانید موارد موجود در فیسبوک که از طریق اکانت آوت لوک تان به آنها دسترسی دارید را مشاهده کرده و در صورت نیاز تغییر دهید .

* مشاهده لیست دوستان فیسبوکی و استتوس آپدیت های آنها .

* چت کردن با دوستان فیسبوکی .

* مشاهده عکس ها و ویدیوهای فیسبوک .

* انتشار تصاویر و ویدیوها در فیسبوک .

* ارسال استتوس آپدیت ها و اشتراک گذاری تصاویر و داکیومنت ها با دوستان فیسبوکی از طریق مسنجر ، اسکای درایو و ویندوز فون .

در پایان با کلیک روی دکمه Save تغییرات را ذخیره کنید .


۳- توییتر : مانند دو سرویس قبلی روی لوگوی توییتر کلیک کنید .

در صفحه بعد روی دکمه Connect کلیک کنید . به وبسایت توییتر منتقل خواهید شد و در آنجا باید پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور ، روی دکمه Authorize app کلیک کنید تا دسترسی آوت لوک به توییتر شما تایید شود .

در اینجا باز هم به گزینه Change Settings وجود دارد . دو مورد را میتوانید تغییر دهید :

* مشاهده توییت ها در اینباکس و ویندوز فون .

* ارسال توییت و اشتراک گذاری تصاویر و داکیومنت ها از طریق ویندوز فون و اسکای درایو .


اما برای لغو اتصال یکی از این سرویس ها به آوت لوک باید چه کاری انجام داد ؟ برای انجام این کار کافیست که ابتدا روی گزینه Manage Accounts کلیک کرده تا به صفحه مدیریت اکانت ها بروید .

سپس روی لینک Edit موجود در زیر سرویس مورد نظر کلیک کنید .

صفحه ای باز خواهد شد که باید در قسمت پایین آن روی لینک Remove this connection completely کلیک کنید .

دوباره پنجره ای ظاهر خواهد شد که باید روی دکمه Remove کلیک کنید .

کار تمام است و سرویس مورد نظر به راحتی حذف میشود . اما باز هم امکان اتصال سرویس حذف شده به آوت لوک را در هر موقعی خواهید داشت .

مطالب مرتبط

  • چگونگی دسترسی به Hotmail و Outlook در آندروید
  • ۶ مرورگر فوق العاده برای دستگاه های آندرویدی ( دانلود )
  • پاسخ به سوال خوانندگان : معرفی دو قابلیت سرویس دنبالر
  • بررسی ۵ مرورگر وب دنیا؟ کدام یک برترند؟ FireFox 5.0 ،IE 9 ،Opera 11 ،Chrome 12 و Safari 5 + جایزه
  • فلش دیگر در اندروئید نصب نمی شود، HTML5 جایگزین فلش در آینده

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.