ترکیه در مسئله سوریه چهره واقعی خود را نشان دهد

۳۱اردیبهشت،

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: ترکیه همکاری‌های خود با مخالفین سوریه را یک مسئله حیاتی و حیثیتی می‌داند و هیچ‌گاه حاضر نیست در این راستا تغییر بی طرفانه‌ای انجام داده تا عاملین اصلی مداخله کننده در سوریه مشخص شود.

” رضا‌ امیری‌مقدم ” در گفتگو با خبرنگارسیاست‌خارجی‌ممتاز نیوز، به دنبال اعتراضات مردم ترکیه علیه دولت خود، در راستای دخالت کشورشان در مسائل داخلی سوریه، گفت: دولت ترکیه به طور کامل علیه سوریه قیام کرده و در راستای کمک به گروه‌های تروریستی، پایگاه‌های نظامی، اسلحه و پشتیبانی مالی و سیاسی در اختیار مخالفین قرار داده است.

وی با بیان اینکه مردم ترکیه به طور طبیعی می‌‎دانند که عاملین اصلی تحولات سوریه چه کسانی می باشند، افزود: ترکیه هیچ سندی مبنی بر اینکه دولت سوریه در مسائل تروریستی نقشی دارد، نداشته اما مردم ترکیه حق دارند از این ناآرامی‌های به وجود آمده نگران باشند و در واکنش به اقدامات و سیاست‌های غلط دولت خود، دست به اعتراض بزنند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در پایان خاطرنشان کرد: ترکیه همکاری‌های خود با مخالفین سوریه را یک مسئله حیاتی و حیثیتی می‌داند و هیچ‌گاه حاضر نیست در این راستا تغییر بی‌طرفانه‌ای انجام داده تا عاملین اصلی مداخله کننده در سوریه مشخص شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.