تریلر ترسناک «تسخیر» گیشه آمریکای شمالی را تسخیر کرد

مترجم: سریره طاهرافشار  
 

به گزارش سینمانگار، با شروع تعطیلی روز کارگر در آمریکای شمالی، فیلم های تازه اکران نیز از راه رسیدند. فیلم تازه اکران شده کمپانی لاینزگیت، با نام «Possession: تسخیر» به سینماها راه یافت و توانست با ۱۷٫۷ میلیون دلار در صدر جدول قرار بگیرد.

«تسخیر» فیلمی است که در ژانر ترسناک ساخته شده است و “اُله بورندال” کارگردانی آن را برعهده داشته است. “سام ریمی” تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم داستان دختری جوان را نشان می دهد که یک جعبه عتیقه را در یک فروشگاه خیابانی خریداری می کند، بدون آنکه بداند روحی باستانی و خبیث در آن زندگی می کند. پدر دختر به همراه مادر او هم تیم می شوند تا با کمک یکدیگر دخترشان را از طلسمی که توسط آن جعبه شده است نجات دهند.

“جولیت اسنودن” به هم راه “استیلیس وایت” فیلمنامه را نوشته است و بازیگرانی چون “ناتاشا کالیس”، “جفری دین مورگان”، “کیرا سیدگویک” و “جی داوینپورت” در این فیلم نقش آفرینی کرده اند.


پوستر فیلم «تسخیر»

فیلم «Lawless: یاغی» از کمپانی وینستین با تِمی جنایی- درام و وسترن از ۲۹ آگوست راهی سینماها شد و ۹٫۶۷ میلیون دلار کسب کرد.

فیلم با بازی “تام هاردی”، “شایا لابوف”، “گای پیرس” و “جسیکا چاستین”، در شهر کوچک فرانکلین در ایالت ویرجینیا که به منطقه افسرده معروف است اتفاق می افتند. برادران قاچاقجی “بوندورانت” در زمانی که خرید و فروش مشروبات الکلی ممنوع بوده است به این کار می پردازند تا به رویای شیرین آمریکایشان دست یابند.

این فیلم از رمان «خیس ترین کشور دنیا» نوشته “مت بوندورانت” اقتباس شده است. “جان هیلکوت” کارگردانی پروژه را برعهده داشته است و “نیک کِیو” فیلمنامه را نوشته است.

«The Expendables 2: بی مصرف های ۲» در هفته سوم با فروش ۸٫۸ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۶۶٫۲ میلیون دلار رساند.

در این فیلم “سیلوستر استالونه”، “جیسون استاتم”، “جت لی”،  “لیام همسورث”، “رندی کوتور”، “آرنولد شوآرتزنگر” و… حضور دارند. قسمت دوم این فیلم را “سایمون وست” کارگردانی کرده است.

«The Bourne Legacy: میراث بورن» با فروش ۷٫۲۵ میلیون دلاری در هفته چهارم اکران توانست در مکان چهارم جدول بایستد. مجموع فروش این فیلم ۹۶٫۲ میلیون دلار برآورد شده است.

به گزارش سینمانگار، انیمیشن «ParaNorman: پارانورمن» با فروش ۶٫۶۷ میلیون دلار در سومین هفته اکران توانست در رده پنجم قرار گیرد و فروش کلی خود را به ۳۸ میلیون دلار برساند.

«The Odd Life of Timothy Green: زندگی عجیب تیموتی گیرین» نام فیلمی است با بازی “جنیفر گارنر” و “جوییل ادگارتون” که این هفته توانست ۶٫۱ میلیون دلار به فروش خود بیافزاید. این فیلم با گذشت سه هفته از اکران ۳۵٫۹ میلیون دلار بدست آورده است.

«The Dark Knight Rises: شوالیه تاریکی برمی خیزد» پس از گذشت هفت هفته اکران، همچنان خوب به فروش خود ادامه می دهد و این هفته ۵٫۸۸ میلیون دلار کسب کرد. مجموع فروش آخرین قسمت فیلم بتمن ۴۳۱ میلیون دلار گزارش شده است.

فیلم کمدی «The Campaign: ستاد انتخابات» این هفته با فروش ۵٫۴۵ میلیون دلار مجموع فروش خود را به ۷۳ میلیون دلار رساند و در مکان هشتم جا گرفت.

مستند «۲۰۱۶: Obama’s America: 2016: آمریکای اوباما» از ۲۴ آگوست به سینماها آمد و تنها هدف ساخت اش مطرح کردن این سوال است که آیا باراک اوباما در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری برنده می شود؟ و این که او در سال ۲۰۱۶ کجا خواهد بود؟

این مستند را “دینیش دی سوزا” به همراه “جان سولیوان” کارگردانی کرده است. در فیلم نیز “دینیش دی سوزا” و “باراک اوباما” حضور دارند.

این مستد که با استقبال زیادی مواجه نشد، در هفته هشتم تنها ۵٫۱ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش اش به ۱۸٫۳ میلیون دلار می رسد.

«Hope Springs: جای امیدواری» با بازی “تامی لی جونز” و “مریل استریپ” این هفته با فروش ۴٫۷ میلیون دلار در جایگاه دهم جدول قرار گرفت و توانست مجوع فروش اش را به ۵۲٫۱ میلیون دلار برساند.

به گزارش سینمانگار، فیلم اکران محدود این هفته، «For a Good Time, Call..: برای اوقات خوش، تماس بگیر..» است که در ۲۳ سینما اکران شده و توانست در مجموع ۱۴۱٫۳۶۱ دلار بدست آورد.

این فیلم را “جیمی تراویس” کارگردانی کرده است و “آری گرینور”، “لورن میلر” و “جاستین لانگ” بازیگران این فیلم کمدی را تشکیل می دهند.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.