تزئین کاناپه با کوسن

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

کوسن های روی کاناپه، شبیه خامه روی کیک هستند و اگر با کاناپه هماهنگی و تناسب نداشته باشند، ظاهری عجیب و ناخوشایند به آن می دهند.
بیشتر مردم به این موضوع توجه نمی کنند در حالی که انتخاب کوسن هایی متناسب با سبک طراحی شما بسیار مهم است. توصیه های زیر برای تزئین کاناپه به شما کمک می کند تا فضایی دلپذیر برای نشستن را خلق کنید.

● بگذارید تا سبک و سلیقه شما در چیدمان کوسن های روی کاناپه نیز بدرخشد
در گذشته، کوسن ها را به رنگ کاناپه ها یا مشابه آن انتخاب می کردند و بیش از این که عاملی برای برجسته سازی دکوراسیون باشد، برای راحتی بیشتر اعضای خانه بکار می رفت، اما امروز، کوسن نقشی مهم در بازتاب سبک و سلیقه شما دارد. با انتخاب بجا می توانید سلیقه خود را در تلفیق الگوها و رنگ های متنوع در شکل و اندازه های مختلف به نمایش بگذارید!
اگر قصد دارید که از شیوه ای تلفیقی استفاده کنید، بهتر است ترکیب رنگ ، جنس و بافتی را انتخاب کنید که با سایر قسمت های خانه تناسب داشته باشد و چشم انداز آن، مخصوص خانه شما باشد.

● از کاناپه خود چه انتظاری دارید؟
در بعضی خانه ها، کاناپه بخش اصلی اتاق است. بنابراین، برای کاناپه بزرگ بهتر است از کوسن های ساده، زیبا و راحت استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که سبک اتاق به سلیقه شما بستگی دارد. تصمیم خود را بگیرید که نقش کاناپه شما چیست؟ سپس، بر اساس آن، موقعیت و شرایط کوسن ها را انتخاب کنید.

● افزودن احساسی قوی در دکوراسیون با کمک کوسن ها
کوسن های زیبا و چشمگیر، بدون این که سخنی بگویید، بیانگر سلیقه و ذوق شماست. برای کاناپه های مجلل و باشکوه و با رنگ تیره از کوسن های محدود با طرحی برجسته، جزئیات ساده و تک رنگ استفاده کنید. اگر به دنبال کاری خارق العاده هستید، از دو کوسن با رنگ های متضاد، روی کاناپه خود استفاده کنید تا بی درنگ، نظر بیننده را به خود جلب کنند.

● از قدرت نوآوری و خلاقیت خود استفاده کنید
با این که بیشتر کوسن ها به صورت طراحی شده و آماده در بازار موجود هستند، اگر اهل هنر باشید، می توانید کوسن هایی با کار دست تهیه کنید و از آن لذت ببرید. در واقع، کاناپه شما صحنه نمایش کوسن هاست! کوسن ها، چه خلاقانه تهیه شده باشد و چه شبیه تخته سنگ باشند، محلی امن برای آسایش شما و سرگرمی میهمان شما خواهند بود.
برای ایجاد تنوع می توانید کوسن ها را با تغییر فصل و همچنین، در مراسم مختلف تغییر دهید. کوسن ها، عناصری ارزان و تعیین کننده هستند که به سادگی و سریع و بدون این که مجبور به خرید کاناپه ای نو باشید، با کمک آنها می توانید جلوه دکوراسیون خود را متحول کنید.

مجله منزل

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر شنبه ۱۱ شهریور   مشاهده : ۳۷   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – دکوراسیون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.