تساوی تیم های ملی فوتبال ایران و تونس در دیدار دوستانه

خبرگزاری آریا- تیم ملی فوتبال ایران شامگاه روز چهارشنبه در بازی دوستانه برابر تیم تونس به نتیجه ۲ بر ۲ دست یافت.
به گزارش خبرگزاری آریا، تیم ملی کشورمان در نیمه نخست این بازی دو فرصت گل زنی خوب را توسط کریم انصاری فرد در دقیقه ۲۸ و اشکان دژاگه در دقیقه ۳۱ از دست داد تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم ملی فوتبال ایران بر فشار حملات خود افزود و توسط محمد رضا خلعتبری موفق شد به گل برتری برسد.
اما تنها سه دقیقه بعد در شلوغی میان دروازه ایران بازیکن تیم تونس موفق شد در شش قدمی دروازه گل تساوی را به ثمر برساند.
در دقیقه ۶۰ محمد قاضی که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود دومین گل کشورمان را با ضربه سر و پس از سانتر زیبا و هوشمندانه خلعتبری وارد دروازه تونس کرد تا سومین گل ملی خود و دومین گل ایران در این دیدار را به ثمر برساند.
در دقیقه ۸۳ حسام جمعه در یکی از تک حمله های تیم تونس موفق شد با ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند.
در دقیقه ۸۸ تونسی ها با یک پاس رو به جلو فرصت مناسبی برای پیروزی در این دیدار بدست آوردند که با خوش اقبالی تیم ملی فوتبال ایران این توپ از کنار دروازه سید مهدی رحمتی به بیرون رفت.
این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ به وقت محلی (۲۱ به وقت ایران) در ورزشگاه شهر کشکه مت مجارستان برگزار شد و تیم کشورمان پس از مسابقه به بوداپست و هتل رامادا پلازا بازگشت.
تیم ایران با پیراهن سفید و تونس با پیراهن قرمز بازی کردند و داوران این دیدار از مجارستان بودند.
تیم ملی تونس در این دیدار از نفرات اصلی خود استفاده نکرده بود و لژیونرهای شاغل در لیگ های اروپایی را به دلیل تعطیلی باشگاه های اروپا و آماده نبودن به همراه نداشت.
سایر بازیکنان سرشناس این تیم نیز به دلیل عملکرد ضعیف در مقدماتی جام ملت های آفریقا و انتخابی جام جهانی ۲۰۱۶ برزیل از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته شده اند.
تیم ملی فوتبال ایران خود را برای بازی سوم مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۴ آماده می کند.
در دیگر دیدارهای دوستانه و همزمان ژاپن با ونزوئلا یک بر یک به تساوی رسید، کره جنوبی تیم زامبیا را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو برداشت و چین برابر غنا به تساوی یک بر یک رضایت داد و تیم آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر تیم بحرین را در هم کوبید.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.