تساوی مقابل پرسپولیس برای گهرحکم برد راداشت

  به گزارش ایرنا از باشگاه پرسپولیس، محمدرویانیان در پیامی در مورد دیدار پرسپولیس و گهر درود نوشت:حضور گسترده هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان دهنده آن بود که آنان با درک شرایط موجود احساس کردند می بایست حمایت همه جانبه ای از تیم محبوب خود داشته باشند.

وی افزود: حمایت پرشور تا دقیقه ۹۰ بیانگر این نکته مهم است که پرسپولیس نه تنها محبوب ترین تیم آسیا، بلکه از هوادارانی برخوردار است که با دیدگاهی حرفه ای به ورزشگاه آمده و به این مهم توجه دارند که پرسپولیس به واسطه تغییرات در ترکیب بازیکنان وجذب مربی جدید و خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: کسب تساوی از سوی گهر مقابل تیم پرطرفدار و پر مهره پرسپولیس آن هم مقابل بیش از ۷۰ هزار تماشاگر حکم برد را داشت.این موفقیت را به کادر فنی جوان و بازیکنان تیم گهر تبریک می گویم.

رویانیان در ادامه با اشاره به اینکه تیم پرسپولیس درنیمه اول و ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی روان و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشت،افزود:موقعیت هادرسایه بدشانسی و کم دقتی ها هدر رفت. این موضوع نشان می دهد که کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس رفته رفته مسیر موفقیت را پیدا کرده است.

به نوشته وی،‌ قول و قرار پرسپولیس و سرمربی این تیم این بود که صبور باشیم و به بازیکنان زمان بدهیم تارفته رفته به هماهنگی آرمانی رسیده و پس ازآن درباره عملکرد و توانایی شان قضاوت کنیم.به این باور رسیده ایم که می توان به آینده این پرسپولیس امیدوار بود.

””من حمایت ۱۰۰درصد خود را از کادر فنی و بازیکنان اعلام داشته و از تلاش آنها تشکر می کنم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.