تساوی الجیش و تراکتور در روز پر اشتباه مدافعان

۲۱م اسفند ،

MEA_7794.jpg

دیدار دو تیم تراکتورسازی ایران و الجیش قطر با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار دو تیم تراکتورسازی و الجیش قطر در حالی با تساوی سه بر سه به پایان رسید که اشتباهات مدافعان دو تیم فرصت‌های بسیاری را در این دیدار خلق کرد. گلهای این دیدار را لوپز در دقیقه ۲۴ و سید صالحی در دقایق ۵۱ و ۹۱ برای تراکتورسازی، واگنر رنان ریبرو در دقایق ۳۵ و ۸۷ و همچنین آدریانو از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۶ برای الجیش قطر به ثمر رساندند.

نیمه اول این دیدار با ارائه یک بازی نسبتا برابر از سوی دو تیم دنبال شد.

اولین فرصت بازی را الجیش قطر در همان دقایق اول از دست داد. کرنر ارسالی از جناح راست تراکتورسازی در دقیقه سوم با یک ضربه سر خطرناک از کنار دروازه تراکتور به اوت رفت.

در ادامه بازیکنان تراکتور توانستند بازی را در دست بگیرند و اولین فرصت را مهدی سید صالحی در دقیقه ۶ برای این تیم از دست داد. سید صالحی در محوطه جریمه الجیش توپ را در اختیار گرفت و با یک چرخش به سمت دروازه الجیش ضربه‌ی خود را به سمت دروازه تیم قطری زد که این توپ با فاصله از بالای دروازه الجیش به اوت رفت.

در دقیقه ۱۷ آدریانو با یک ضبره قیچی برگردان توپ بسیار خطرناکی را به سمت دروازه تراکتور زد که این ضربه با خوش شانسی تراکتور در همان جایی رفت که مهدی ثابتی ایستاده بود و وی براحتی این توپ را در آغوش کشید.

در دقیقه ۲۳ جواد کاظمیان با یک پاس بسیار دقیق فرصت شوتزنی برای دهنوی ایجاد کرد که شوت سنگین این بازیکن از بالای دروازه الجیش به اوت رفت.

در دقیقه ۲۴ تراکتور سازی به گل اول دست یافت. ارسال خوب کاظمیان از جناح راست با ضربه سر لوپز همراه شد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتورسازی شود.

در دقیقه ۳۲ آدریانو مهاجم الجیش شوت بسیار خطرناکی را به سمت دروازه تراکتور زد که واکنش خوب ثابتی مانع از فروریختن دروازه تراکتور شد.

در دقیقه ۳۵ گل تساوی الجیش قطر به ثمر رسید. اشتباه مدافعان تراکتور سبب شد تا ماهر یوسف توپ را در اختیار بگیرد و واگنر رنان ریبرو را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کند و این بازیکن از میان دوپای مهدی ثابتی حساب کار را به تساوی برساند.

در دقیقه ۳۹ شوت بسیار خوب قاسم دهنوی را احمد سوفیان دروازه‌بان الجیش به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۴۲ آدریانو با یک ضربه سر مشکوک به آفساید می‌توانست حساب کار را دو بر یک به سود الجیش قطر کند که واکنش خوب ثابتی مانع از این اتفاق شد و توپ به کرنر رفت. در ادامه کرنر ارسالی نیز می‌توانست خطرساز شود که بازهم واکنش دیدنی مهدی ثابتی این خطر را از دروازه‌ی تراکتور دور کرد.

آخرین فرصت نیمه اول را آدریانو در دقیقه ۴۷ برای الجیش قطر از دست داد. این بازیکن با یک شوت بسیار خطرناک می‌توانست دروازه تراکتور باز کند که این بار تیرک دروازه ناجی دروازه‌ی تراکتور شد.

با آغاز نیمه دوم این جواد کاظمیان بود که در دقیقه ۴۸ می‌توانست دروازه‌ی الجیش را باز کند. کاظمیان در شرایطی تک به تک با دروازه‌بان الجیش بود که خروج به موقع دروازه‌بان الجیش مانع از فروپاشی دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۵۱ گل دوم تراکتورسازی به ثمر رسید. مهدی سیدصالحی از پاس رو به خارج فلاویو لوپز نهایت استفاده را کرد و با یک بغل پای فنی دروازه الجیش را باز کرد تا حساب کار دو بر یک به سود نماینده ایران شود.

در ادامه اشتباهات بسیار مدافعان تراکتور فرصتهای بسیاری برای الجیش ایجاد کرد که با بی دقتی بازیکنان تیم میزبان از دست می‌رفت. در دقیقه ۶۳ سئو دی کیو بازیکن کره‌ای الجیش با یک شوت سنگین نزدیک بود کار را به تساوی بکشاند که واکنش خوب ثابتی مانع از گل دوم الجیش شد.

در دقیقه ۶۵ حرکت خطرناک محمد نصرتی بر روی واگنر رنان ریبرو را می‌شی‌مورا پنالتی دانست تا یک پنالتی برای الجیش اعلام شود. این ضربه پنالتی را آدریانو در دقیقه ۶۶ به گل تبدیل کرد تا بار دیگر کار به تساوی بیانجامد.

در دقیقه ۷۱ اولین تعویض تراکتور انجام شد و مسعود ابراهیم‌زاده به جای جواد کاظمیان وارد میدان شد.

در دقیقه ۷۳ جاناتان داسیلوا بجای قاسم دهنوی برای تراکتورسازی به میدان آمد.

در دقیقه ۷۶ الجیش فرصت خوبی برای گلزنی داشت و پاس ادریانو به محمد جیدو می‌توانست گل سوم الجیش را به همراه داشته باشد که شوت این بازیکن در شرایط تک به تک را مهدی ثابتی به خوبی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۷۸ مهدی کریمیان از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه الجیش شوت زنی کرد که ضربه این بازیکن براحتی در اختیار احمد سوفیان دروازه‌بان الجیش قرار گرفت.

در دقیقه ۸۷ گل برتری الجیش به ثمر رسید. واگنر رنان ریبیرو از غفلت مدافعان تراکتورسازی استفاده کرد تا با یک شوت محکم توپ را از داخل محوطه جریمه تراکتورسازی به گل تبدیل کند و حساب کار را سه بر دو به سود الجیشی‌ها کند.

در دقیقه ۸۹ شوت ابراهیم زاده‌ می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند که ضربه این بازیکن را دروازه‌بان الجیش بر کرنر فرستاد.

در دقیقه ۹۰ سوارز بجای اکرامی برای تراکتورسازی به میدان آمد.

در دقیقه ۹۱ ارسال کرنر از جناح چپ از سوی سوارز با ضربه سر خوب سیدصالحی همراه شد تا گل تساوی برای تراکتور به ثمر برسد و حساب کار سه بر سه مساوی دنبال شود.

در ادامه تلاش دو تیم بی‌نتیجه ماند و بازی با همان تساوی سه بر سه به پایان رسید.

ترکیب تراکتورسازی ایران در این دیدار به شرح زیر بود: مهدی ثابتی، ایران‌پوریان، قاسم دهنوی (جاناتان داسیلوا)، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، مرتضی اسدی، جواد کاظمیان (مسعود ابراهیم‌زاده)، فلاویو لوپز، مصطفی اکرامی (سوارز)، محمد نصرتی و مهدی سیدصالحی.

به گزارش ایسنا، دیگر دیدار گروه یک لیگ قهرمانان آسیا نیز با تساوی به پایان رسید. دو تیم الشباب عربستان و الجزیره امارات بعد از نود دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند. گلهای این دیدار را حسن مواث در دقیقه ۴۴ برای الشباب و خمیس اسماعیل در دقیقه ۵۵ برای الجزیره به ثمر رساندند.

با نتایج این گروه تراکتور همچنان با ۴ امتیاز به لطف گل زده بیشتر نسبت به الشباب در رده اول باقی ماند. الشباب عربستان هم با ۴ امتیاز در رده دوم و تیم‌های الجیش و الجزیره نیز با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

تراکتورسازی سیزدهم فروردین ماه سال ۹۲ مهمان الشباب عربستان خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.