تساوی برابر الجزیره در شب چهارشنبه سوری/ شانس صعود استقلال به حداقل رسید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – استقلال بازی با الجزیره را در تهران مساوی کرد و شرایط طوری رقم خورد که شانس یاران قلعه نویی برای صعود از مرحله نخست بازی های آسیایی امسال به حداقل کاهش یابد.

به گزارش ممتاز ؛ بازیکنان استقلال در شب چهارشنبه سوری برابر الجزیره امارات متوقف شدند. شاگردان قلعه نویی البته این شانس را آوردند که بارادا ، یار خطرناک حریف در دقیقه ۹۴ توپش را به تیر دروازه کوبید تا حداقل سومین شکست متوالی آبی ها رقم نخورد.

در همان دقایق ابتدایی بازی استقلال و الجزیره امارات بود که تیم اماراتی به گل دست یافت. درحالی که استقلال حمله می کرد یک ضد حمله از دو بازیکن خارجی تیم اماراتی و توپ قاپی آنها از امیرحسین صادقی سبب شد تا سازمان دفاعی استقلال به هم بریزد. لحظه ای بعد دروازه استقلال باز شده است. گل توسط بارادا به ثمر می رسد. بازیکنی قلعه نویی قبل از مسابقه او را خطرناک ترین یار حریف نامیده بود. او بعد از این گل که خیلی مدرسه ای وارد دروازه رحمتی شد ، ساموئل را خطاب قرار داد و انتقاد داشت. انتقاد از اینکه چرا پشت دفاع را پوشش نداده است. فریادهایش درحالی که با گلایه خطاب به ساموئل بود را خیلی راحت در ورزشگاه تقریبا خالی از تماشاگر آزادی می شد شنید.

البته این گل را محمد قاضی در دقیقه ۱۹ با ضربه سری که کم از شوتی محکم نداشت جبران کرد و کار مساوی شد اما این زوج خارجی بنای شان آزار استقلال بود. بارادا که یار ثابت تیم ملی مراکش است ، در ادامه هم یکبار ۳ یار استقلال را مثل آب خوردن جا گذاشت و رحمتی را برای گرفتن شوتش به چه کنم انداخت تا قلعه نویی فریادهایش این بار خطاب به او باشد. در این نیمه طرفداران لطف کردند و به عکس خیابان های شبیه به منطقه جنگی تهران حتی یک ترقه کوچک هم در نکردند تا دیگر اعتراضی نباشد و البته یک بار هم حنیف خیلی تمیز از خجالت یار اماراتی در آمد.

در نیمه دو.م همچنان استقلال سعی می کرد روند بازی را در دست داشته باشد. با این وجود باز هم استقلالی ها گل خوردند. این بار هم به هم ریختگی در خط دفاعی آبی ها کافی بود تا بارادا با ضربه ای دقیق توپ را از زیر دستان مهدی رحمتی وارد دروازه کند. پس از این گل آبی ها باز حمله ور شدند. این بار هم روی یک ضربه کرنر از ایمان مبعلی ، این حنیف عمران زاده بود که توانست با ضربه سر ، دروازه حریف اماراتی را باز کند و بازی مساوی باشد. بعد از این تا دقیقه  ۹۲ بازی دو تیم موقعیت خیلی جدی نداشتند اگرچه برتری نسبی با آبی های تهران بود. 

در این دقیقه کبه از دو قدمی دروازه نتوانست گل برتری استقلال را وارد دروازه شاگردان والتر زنگا کند. دقیقه ای بعد هم این بارادا بود که توپش را به تیر دروازه مهدی رحمتی کوبید مسابقه دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد تا استقلال با تنها یک امتیاز از بازی های دور رفت و درحالی که در دور برگشت دو بازی خارج از خانه دارد ، شانس حداقلی برای صعود داشته باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.