تساوی دیگربرای پرسپولیس دریک دیدارکسل کننده/ میلیاردی هاهمچنان ناکام

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در هفته هفتم مسابقه های فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران، امشب (چهارشنبه شب ) در ورزشگاه تختی شهر اهواز به مصاف هم رفتند.

این دیدار کسل کننده در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید تا همچنان پرسپولیس با بازیکنان میلیاردی خود ناکام باشد و هواداران این تیم روز های خوب تیم محبوب خود را نبینند.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران دراین مسابقه با گل محمد قاضی در دقیقه ۷۴ با نتیجه یک بر صفر از فولاد خوزستان پیش افتاد، اما ایوب کلانتری در دقیقه ۹۰ آرزوی های پرسپولیس را بر باد داد.

در نیمه نخست تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم برتر میدان بود و این تیم در دقیقه ۱۱ با خطایی که حسین ماهینی مدافع تیم پرسپولیس انجام داد، صاحب ضربه پنالتی شد که ایوب کلانتری در دقیقه ۱۲ این پنالتی را با واکنش خوب نیلسون جونیور از دست داد.

در دقیقه ۲۵ با ضربه زیبای اسماعیل شریفات موقعیت بسیار جدی روی دروازه تیم پرسپولیس ایجاد شد که بازهم نیلسون جونیور ناجی دروازه پرسپولیسی ها بود.

دردقیقه ۱۲، امیرحسین فشنگچی با مصدومیت مواجه شد و جای خود را به میثم نقی زاده بازیکن جدید سرخپوشان پایتخت که از تیم ماشین سازی تبریز به پرسپولیس تهران پیوسته است، داد.

در دقیقه ۳۹، محمد نوری با ضربه خوب خود تنها موقعیت جدی سرخپوشان پایتخت را در نیمه اول روی دروازه فولاد خوزستان ایجاد کرد.

در دقیقه ۴۱، بختیار رحمانی کاپیتان فولادی ها با ضربه ای زیبا تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه در آورد و در ضربه برگشت، عباس پورخسروانی موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند که این گل آفساید اعلام شد.

شریفات نیز در دقیقه ۴۵ بار دیگر در موقعیت تک به تک دروازه پرسپولیس را با خطر جدی مواجه کرد که باز هم نیلسون جونیور ناجی دروازه سرخپوشان پایتخت شد.

با شروع نیمه دوم بازی کسل کننده را تا اواسط این نیمه ادامه یافت و هر دو مربی مجبور به استفاده از مهره های هجومی خود شدند.

علی کریمی که در نیمه دوم به میدان آمد، در دقیقه ۷۴ با پاس زیبا حسین ماهینی را صاحب موقعیتی مناسب کرد و این بازیکن نیز با سانتر زیبای خود باعث شد تا محمد قاضی با ضربه سر دروازه فولاد را باز کند.

در همین لحظه یکی از تماشاگر نماها با پرتاب یک بطری آب و احتمالا سنگ باعث شکستگی سرحسین فرکی مربی با اخلاق فولادی ها شد تا همچنان شاهد صحنه های زننده در فوتبال کشورمان باشیم.

دو تیم در ادامه این دیدار بازی ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت های مناسبی را برروی دروازه هم ایجاد کنند، اما تیم فولاد که کاملا برتر از حریف بود در دقیقه ۹۰ با ضربه سر ایوب کلانتری بازی را به تساوی کشاند.

هر دو تیم در پایان هفته هفتم ۶ امتیازی شدند و در میان تیم های انتهای جدول قرار دارند.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۹۵۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.