تساوی نفت آبادان و مس/برتری پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

hemmat khahi-1-228.jpg

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با ۲ گل، نیمه اول دیدار برابر پیکان را با برتری iبه پایان برساند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه اول دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان با برتری ۲ بر صفر iبه پایان رسید. گل‌های این دیدار را در نیمه اول، کریم انصاری‌فرد (۳۶) و علی‌رضا نورمحمدی (۴۲) برای پرسپولیس iبه ثمر رساندند. دیدار تیم‌های نفت آبادان و مس هم که از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شده بود، با تساوی بدون گل iبه پایان رسید. مصطفی شجاعی از مس تنها اخطاری این بازی بود.

نفت آبادان با این تساوی ۹ امتیازی شد ولی در همان رتبه هفدهم باقی ماند، اما مس با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و با یک پله صعود iبه رده یازدهم جدول راه یافت.

*** دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در حالی از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه بزرگ آزادی آغاز شد که حدود ۵ هزار هوادار برای تماشای این بازی در ورزشگاه حاضر بودند.

۱۵ دقیقه ابتدایی بازی با افت و خیز بسیاری همراه بود اما توپ بیشتر در میانه میدان می‌چرخید و راهی iبه محوطه جریمه دو تیم پیدا نکرد.

دقیقه ۱۸، کریم انصاری‌فرد روی پاس خوب هم‌بازیانش می‌توانست با درواز‌بان پیکان تک iبه تک شود اما دوندگی بسیار این بازیکن فایده‌ای نداشت. تلاش انصاری‌فرد سبب شد که تماشاگران iبه شدت او را تشویق نمایند و از بازیکنان تیمشان بخواهند که iبه او کمک نمایند تا گل بزند.

دقیقه ۲۰، انصاری‌فرد بار دیگر می‌توانست در مقابل دروازه پیکان خطرساز شود اما توپش با اختلاف iبه خارج رفت.

دقیقه ۲۳، بازیکنان پیکان با حمله‌ای سریع و خطرناک iبه دروازه پرسپولیس رسیدند اما ضربه زمینی و زاویه‌دار مهاجم پیکان را نیلسون iبه خوبی دفع نمود تا دروازه سرخ‌پوشان بسته بماند.

دقیقه ۲۹، پرسپولیسی‌ها حمله دامنه‌داری را iبه روی دروازه حریف پی‌ریزی نمودند اما حملات پی در پی آنها ثمری نداشت.

دقیقه ۳۰، ماهینی در گوشه محوطه جریمه پیکان مالک توپ شد و آن را iبه روی دروازه پیکان ارسال نمود اما محمد نوری نتوانست iبه خوبی از این فرصت استفاده کند و ضربه سرش با اختلاف کمی از بالای دروازه iبه خارج رفت.

دقیقه ۳۳، پیکانی‌ها فرصت داشتند که روی دروازه میزبان خطرآفرین باشند اما ضربه نیمه‌جان مهاجم این تیم در دستان نیلسون قرار گرفت.

دقیقه ۳۴، مهدی مهدوی‌کیا که این روزها بازی‌های خوبی برای تیمش انجام داده است از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه پیکان نمود اما توپش با اختلاف بسیار کمی iبه خارج رفت. اختلاف توپ کاپیتان پرسپولیس با دروازه iبه قدری کم بود که تماشاگران iبه خیال باز شدن دروازه iبه شادی پرداختند.

دقیقه ۳۶، بالاخره میزبان iبه گل رسید. هادی نوروزی با پاس خوب هافبک‌های پرسپولیس پشت محوطه جریمه مالک توپ شد و بدون معطلی آن را iبه کریم انصاری‌فرد رساند تا مهاجم جوان سرخ‌پوشان گل اول بازی را iبه ثمر برساند. تماشاگران بعد از این گل iبه شدت انصاری‌فرد را تشویق نمودند.

دقیقه ۴۲، علی‌رضا نورمحمدی سانتر بسیارزیبای مهدوی‌کیا را iبه گل دوم تیمش تبدیل نمود تا سرخ‌پوشان با خیال راحت‌تری iبه رختکن بروند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.