تساوی پرسپولیس و صنعت نفت در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ممتازنیوز، در جریان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس بود که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار شاهد بازی پایاپایی بودیم و بیش‌تر بازی در میانه زمین در جریان بود با این حال روی یکی دو فرصت پرسپولیسی‌ها می‌توانستند دروازه صنعت نفت آبادان را با خطر روبه‌رو کنند که هوشیاری مدافعان زرد پوش اجازه نداد فرصتی خلق بشود.

در دقیقه ۲۱، حکیم نثاری با توپگیری در میانه میدان و ارسال پشت مدافعان پرسپولیس برای طالب ریکانی، فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد و ضربه این بازیکن از لک عبور کرد اما پشت سر او سید جلال حسینی اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

در دقیقه ۲۶، زرد پوشان آبادانی با حرکتی از سمت چپ فرصت خوبی را ایجاد کردند اما پاس در عرض مهاجم صنعت نفت را مهدی شیری دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، علی شجاعی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

ترکیب صنعت نفت: حامد فلاح زاده، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، محمد طیبی، امید خالدی، حکیم نصاری، محمود مطلق زاده، عبدالله ناصری، طالب ریکانی، حسن بیت سعید، رضا خالقی فر.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.