تسلط بر منطقه، دلیل حمایت غرب از رژیم‌های مرتجع منطقه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

معین آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر هیچگاه جنایات حکومت آل‌خلیفه را محکوم نکرده‌اند، چراکه آنها با حمایت از این حکومت مرتجع در پی سلطه بیشتر خود در خاورمیانه می باشند.

حسین معین آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به خشونت‌های آل خلیفه در بحرین گفت:  رژیم آل خلیفه دست نشانده دولتمردان غربی بوده و این کشورها که همواره خود را مدعی حمایت از حقوق بشر می‌دانند در برابر جنایات این رژیم  سکوت اختیار نموده‌اند.

وی در ادامه افزود: مدعیان دروغین حقوق بشر هیچگاه جنایات حکومت آل‌خلیفه را محکوم نکرده‌اند،چراکه آنها با حمایت از این حکومت مرتجع در پی سلطه بیشتر خود در خاورمیانه می باشند.

معین آبادی با تاکید بر اینکه با کشورهای ناقض حقوق بشر باید برخورد جدی شود تصریح کرد: نهادهای بین‌المللی باید در چارچوب قوانین و مصوبات حقوق بشر رفتار نمایند درحالی که هنوز اقدام عملی از سوی آنها ملاحظه نشده است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: جلوگیری از تظاهرات آرام و مسالمت آمیز در بحرین غیرقانونی بوده، چرا که در منشور حقوق بشر به تصویب رسیده که منتقدین حکومت با آزادی کامل می‌توانند به تظاهرات مسالمت آمیز بپردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.