تسهیلات لازم برای جانبازان

جام جم آنلاین: سرپرست حجاج ایرانی تاکید کرد: همیشه تلاش کرده ایم که تسهیلات لازم برای جانبازان فراهم شود تا بتوانند به راحتی اعمالشان را انجام داده و از برکات معنوی سفر حج بهره بگیرند.

به گزارش خبرنگار اعزامی جام جم ، امیرالحاج جمهوری اسلامی ایران با حضور در هتل «بدر العوالی» از نزدیک در جریان نحوه پذیرایی از کاروان جانبازان ۷۰ درصد و خانواده های ایشان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر در این دیدار که در فضایی سرشار از عطر معنویت و ارادت به رسول خدا و خاندان پاکش برگزار شد طی سخنانی این حضور را برای خود توفیقی بزرگ دانست.

وی گفت: از نظر شخصی احساس خجلت می کنم که شما با این همه فداکاری و مقاومت و صبر که به جان می خرید، هیچ خمی به چهره نمی آورید اما از نظر ملی احساس غرور می کنم که آبرو شدید برای اسلام و تشیع.

سرپرست حجاج ایرانی افزود: در آخرین ملاقات خدمت مقام معظم رهبری ایشان به شما سلام رساندند. ایشان همیشه سفارشتان را دارند و به شما علاقه مندند و شما هم به یاد ایشان باشید.

حجت الاسلام قاضی عسکر تاکید کرد: در طول سال همیشه تلاش کرده ایم که تسهیلات لازم برای جانبازان فراهم شود تا در اینجا آرامش داشته باشند و بتوانند به راحتی اعمالشان را انجام داده، از برکات معنوی سفر بهره بگیرند.

بنابر این گزارش، سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به توفیق حجی که اکنون به پاس جانبازی این بزرگواران به ایشان عطا شده، اظهارداشت: در دو سه جای این سرزمین خداوند وعده آمرزش قطعی داده است. اول وقتی که طواف می کنید و پشت مقام ابراهیم نماز می گذارید. خداوند فرشته ای را مقرر کرده که دست به شانه شما بزند و بگوید شما آمرزیده شدید و تولدی دوباره یافتید چرا که شما مهمان خداوند هستید.دوم در ایام «تشریق» که امام زمان حضور دارند و طبیعی است که دعاهای ما با دعای امام زمان همراه می شود. اگر کسی در «عرفات» حاضر شود و ظن داشته باشد که آمرزیده نمی شود سوء ظن به خدا داشته است. در «عرفات» نیز وعده آمرزش داده شده است. سوم در مدینه است که شهر بسیار عجیبی است و اگر رسول خدا طبق آیه قرآن درخواست مغفرت نماید، خداوند آمرزش را نصیب خواهد کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاء الله مشمول رحمت و رافت پیامبر قرار بگیریم و من مطمئنم که شما مورد استقبال رسول خدا و ائمه «بقیع» قرار می گیرید چرا که برای حفظ دین خدا جانبازی کردید.

نماینده ولی فقیه در حج تصریح کرد: بدانید که ائمه و رسول الله قدر شناسند. از شما می خواهم علاوه بر دعا برای خود برای سلامتی رهبری و موفقیت مسوولان و خدمتگزاران نظام هم دعا کنید.

این نشست با ذکر مصایب اهل بیت(ع) به پایان رسید.

شایان ذکر است که حجت الاسلام قاضی عسکر پس از آن با حضور در اتاق یکی از جانبازان بستری در اتاق، وی و خانواده اش را مورد تفقد قرار دادند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.