تسهیلات ایرانسل برای زائرین عتبات عالیات

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سایت خبری ممتاز: ایرانسل از ارائه تخفیف ویژه برای مکالمات بین الملل به مقصد عراق همزمان با ایام اربعین حسینی و گردهمایی عظیم رهروان آن حضرت در عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، آن دسته از زائرین عتبات عالیات که از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل استفاده می کنند، در زمان اقامت در عراق از ۷۲ درصد تخفیف در تماس های خود با انتخاب اپراتور Zain برخوردار خواهند شد به طوری که هزینه مکالمه در داخل عراق از طریق استفاده از خدمات رومینگ با استفاده از اپراتور Zain برای هر دقیقه ۱۱۱۰ تومان، هزینه مکالمه با ایران دقیقه ای ۲۲۲۰ تومان، دریافت مکالمه از ایران دقیقه ای ۱۵۰۰ تومان و ارسال و دریافت پیامک ۵۱۸ تومان محاسبه خواهد شد.

همچنین، مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیری ۰۶۰ بجای دو صفر اول در مکالمات بین‌الملل به مقصد اپراتورهای تلفن ثابت و همراه عراق، هزینه مکالمات بین المللی خود را کاهش داده و آسان تر از قبل تماس‌های خود را برقرار نمایند.

با استفاده از این سرویس ایرانسل، هزینه هر دقیقه مکالمه از طریق سیم کارت های اعتباری ایرانسل از ایران به مقصد اپراتورهای تلفن همراه عراق، با ۴۲ درصد تخفیف به دقیقه ای ۸۹۹ تومان و به مقصد اپراتورهای تلفن ثابت عراق با ۳۳ درصد تخفیف، به دقیقه ای ۶۴۹ تومان کاهش می یابد، که مقرون به صرفه ترین تعرفه مکالمه برای این دسته از تماس‌ها به حساب می آید.

همچنین، اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل، روش فعال‌سازی برای مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، خدمات اینترنت همراه رومینگ بین الملل، روش‌های شارژ و رومینگ اعتباری ایرانسل باخرید کارت شارژ در کشور مقصد از طریق وبسایت ایرانسل به نشانی irancell.ir دردسترس است.

– .

آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیرحسن:

    اجر شما با سالاردشهیدان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.