تسویه کامل بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی

۱۵ام بهمن ،

تسویه کامل بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی | چاپ |
یکشنبه ۱۵ بهمن ساعت ۱۶:۴۴

بینا- در ادامه سلسله جلسات هفتگی بررسی عملکرد ادارات امور شعب و شعب مستقل،‌ جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره، مدیران امور و رؤسای ادارات و شعب مربوطه با تمرکز بر وصول مطالبات معوق در ادارات مرکزی سفره‌خانه برگزار شد.
به گزارش بینا، در ابتدای جلسه دامغانیان عضو هیأت مدیره با اشاره به افزایش سرمایه بانک ابراز داشت: از واحدهای مختلف بانک خواسته شده تا املاک خود را ارزیابی کنند تا بتوان در افزایش سرمایه بانک گام‌های اساسی برداشت.
عضو هیأت مدیره تسویه کامل بدهی بانک ملی ایران به بانک مرکزی را حاصل تعهد داخلی و تلاش مضاعف کارکنان دانست.
حسین‌زاده عضو دیگر هیأت مدیره نیز طی سخنانی توجه مدیران را به شرایط تحریم و هجمه‌های دشمنان علیه کشور جلب کرد و اظهار داشت: باید از تمام امکانات و توانمندی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده بهینه و حداکثری صورت پذیرد.
وی بحث وصول مطالبات را از مباحث کلیدی در بانک عنوان و خاطرنشان کرد: با وصول مطالبات معوق، سود قابل توجهی نصیب بانک می‌‌شود.
همچنین منصور خاکی عضو هیأت مدیره در ادامه مراسم بر اتحاد و همبستگی خانواده بزرگ بانک ملی ایران تأکید کرد و افزود: نباید از ناملایمات و مشکلات هراسی به دل راه داد‌ چرا که با وزش باد مخالف اوج خواهیم گرفت. وی موفقیت یک سازمان را نتیجه تلاش تمامی اعضای آن دانست.
در ادامه خواجه‌حسنی با اشاره به عوارض مطالبات معوق عنوان کرد: مطالبات معوق از یک سو توان مالی بانک را کاهش می‌دهد چرا که منابع در اختیار بانک نیست تا بتواند سوددهی داشته باشد و از سوی دیگر قدرت پرداخت تسهیلات را از بانک می‌گیرد.
وی ابراز داشت: در صورتی که بدهکاران بانکی اقدامی برای پرداخت دیون خود به بانک نکنند، دلیلی برای عدم اقدام قانونی و قضایی وجود ندارد. آقای خواجه‌حسنی همچنین بر جذب منابع ارزان قیمت از طریق ارائه خدمات مناسب و نوین تأکید کرد و نقش ادارات کل بازاریابی و امور مشتریان و انفورماتیک و خدمات نوین را در توسعه و خلق خدمات جدید کلیدی دانست.
عضو دیگر هیأت مدیره آقای کمرئی نیز دیگر سخنران این همایش بود که رمز افزایش منابع و کاهش مطالبات معوق بانک را حضور و تلاش تمام ارکان بانک و تلاش جدی آنها در این مقوله دانست.
وی بر استفاده از تمام ابزارهای مالی جهت کاهش مطالبات معوق بانک تأکید کرد.
در این جلسه، عملکرد ادارات امور و شعب مستقل طی یک هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.