تسویه بدهی سازمان بیمه سلامت تا پایان مردادماه به مراکز درمانی خصوصی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

92-10.jpg

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روند پرداخت بدهی‌های سازمان بیمه سلامت را خوب ارزیابی نمود و گفت: بدهی‌های سازمان بیمه سلامت تا پایان مردادماه به همه مراکز درمانی خصوصی تسویه شده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، سید عبدالله عمادی ظهر امروز ۱۷ آبان ماه ۹۱ در بازدید از شیرخوارگاه ساری در جمع خبرنگاران اظهار نمود: سازمان بیمه سلامت با هدف رفع هم پوشانی سازمان های بیمه گر در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است.

وی افزود: علی رغم ۷۵ میلیون دفترچه در دسترس مردم، ۱۰ درصد مردم فاقد هر نوع بیمه ای می باشند و به طور حتم نیاز به بانک اطلاعات واحد و متمرکز احساس می گردد.

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه کاهش پرداختی بها درمان مردم را از جمله اهداف تشکیل بیمه سلامت اعلام نمود.

عمادی در ادامه اظهار امیدواری نمود که با سیاست گذاری واحد و متمرکز پرداختی مردم را به حداقل رسانده و تا پایان برنامه پنجم توسعه پرداختی مردم به حداقل برسد.

وی همچنین یادآور شد: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی متولی اقشار ضعیف جامعه است که باید اعتبارات ویژه ای در این جهت در نظر گرفته می گردد.

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در ادامه مازندران را یکی از استان های بزرگ و پیشگام بخش بیمه خواند و گفت: بحث اجرای پزشک خانواده شهری یکی از طرح هایی است که مازندران میزبان این طرح است و حمایت ویژه از این استان انجام شده تا این طرح به طور کامل اجرایی شود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.