تسویه حساب با مالکان معارضان ملکی تا پایان این دوره مدیریت شهری

۲۸اردیبهشت،

http://www.bananews.ir/معاون مالی و اداری شهردار تهران وعده داد که تا پایان این دوره مدیریت شهری، با کلیه مالکان املاک معارض ملکی پروژه‌های شهرداری قبل از پایان سال ۹۰، تسویه شود.

به گزارش حسین محمد پورزرندی در جریان پانصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن ارائه گزارشی در خصوص نحوه تسویه مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران اظهار کرد: با استقرار سامانه الکترونیکی در شهرداری به دستور شهردار تهران، ابتدا کلیه مطالبات پیمانکاران از سنوات قبل تاکنون احصاء و در سه گروه زیر ۱۰۰ میلیون تومان، بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ و بیش از ۵۰۰ میلیون تومان دسته بندی شد و برای هر یک از این گروه‌ها شرایط پرداخت ویژه‌ای در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: از آپارتمان‌های احداث شده توسط سازمان نوسازی برای تسویه حساب با پیمانکاران دارای ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان طلب استفاده شد. ضمن اینکه برای اشخاص دارای مطالبات بیش از ۵۰۰ میلیون تومان هم پرداخت ۱۰ درصد نقدی و بیمه و مالیات و همینطور پرداخت مابقی به صورت شرایط توافق شده در مذاکره پیش‌بینی شد.

در این جلسه همچنین اقدامیان مدیر کل مجامع و سازمان‌های شهرداری تهران گزارشی از نحوه تسویه حساب شهرداری تهران با بیمه تامین اجتماعی و سازمان مالیات ارائه کرد و مشخص شد که شهرداری بدون پرداخت جرایم ناشی از تاخیر، موفق به تسویه مطالبات مالیات و بیمه تامین اجتماعی تا پایان سال ۹۰ شده است.

– ، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.