تسویه حساب پرسپولیس با وینگادا و دستیارش /پرونده “نلو” در فیفا بسته شد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از پرداخت مابقی مطالبات “نلو وینگادا” سرمربی اسبق پرسپولیس و دستیارش و تسویه حساب نهایی خبر داد.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی پرسپولیس محمد رویانیان در این رابطه گفت: نلو وینگادا سرمربی اسبق پرسپولیس به فیفا شکایت کرده بود و مدعی دریافت مطالباتی نزدیک به ۴۵۰ هزار دلار شده بود. در این راستا بخش حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام داد و ادعاهایی را مطرح کرد. در ادامه مذاکراتی نیز با خود وینگادا انجام شد و در نهایت مقرر گردید ۳۵۰ هزار دلار به این مربی پرتغالی و دستیارش پرداخت کنیم. هفته قبل اقدام به تهیه ۲۴۰ هزار دلار کرده و آن را به وینگادا و دستیارش پرداخت کردیم. به هواداران گفته بودیم که نگران این پرونده نباشند. بنده به رغم شرایط فعلی، با حساسیت و دقت هرچه بیشتر، این پرونده را پیگیری کرده و برای بستن آن، تلاش هایی کردم تا مشکلی برای پرسپولیس به وجود نیاید.
وی افزود: خوشبختانه ۱۱۰ هزار دلار باقیمانده نیز امروز با مساعدت و حمایت مالی دکتر طباطبایی، مدیریت شرکت سپنتا حامی پرسپولیس و همین طور پیشکسوت هوادار احمد یوسفی در خارج از کشور به حساب وینگادا واریز شد. بدین ترتیب مطالبات وینگادا را به طور کامل پرداخت کردیم و تسویه حساب نهایی با ایشان و دستیارش انجام شد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.