تشبیه انتخابات به «تنگه استراتژیک»؛ پاداش مجریان انتخابات

مدیرکل سیاسی وزارت کشور عنوان کرد:

ایران > انتخابات
مدیرکل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه «امروز انتخابات در کشور ما یک تنگه مهم و استراتژیک است و ما پاسدار آن هستیم» گفت: رقابت میدان سیاست به ما مربوط نیست. ما می‌ایستیم و انتخابات را امن، قانونی و با سلامت و همراه با حضور گسترده مردم برگزار می‌کنیم.

ایسنا نوشت: سید محمدعلی پورموسوی در همایش توجیهی آموزشی انتخابات ویژه فرمانداران و بخشداران استان‌های کرمان و هرمزگان گفت: همه ما برای آغاز حرکت بسیار بزرگ و مهم انتخابات جمع شده‌ایم و این امر یک حرکت مجاهدانه و قیام برای انجام کار مهم و اساسی است.

وی با اشاره به شرایط و مسائل مختلف کشور و سخنان مقام معظم رهبری دربارهٔ شرایط بدر و خیبر اظهار داشت: امروز در مرحله‌ای هستیم که اگر دشمن یک ضربه بزند ما هم یک ضربه می‌زنیم و اگر حرفی بگوید ما نیز گفتمان خود را اعلام می‌کنیم. ما هیچ ترسی از هیچ توطئه و خطر دشمن نداریم و مجاهدانی که در این میدان وارد شده‌اند ارزش‌های متفاوتی دارند.

پورموسوی با بیان اینکه «ابزار کار ما قانون است»، خاطرنشان کرد: نظارت، اجرا و نتیجه کار بر مبنای قانون موردنظر است و این وظیفه کسانی است که پاسداری می‌کنند. در راستای برگزاری صحیح انتخابات باید دانش خود را افزایش دهیم و همه مسائل را مطرح کنیم تا هیچ چیز ناگفته‌ای وجود نداشته باشد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور تأکید کرد: مجریان انتخابات باید همه مطالب را بدانند و با آگاهی در میدان باشند، موضوعات را رصد کنند و برگزاری انتخابات با شکوه و حماسه‌گونه پاداش کار این مجریان است.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.