تشدید اقدامات نژاد پرستانه در آمریکا

چهارشنبه ۱۱ مرداد – ۰۳:۱۷:۲۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

فعال حقوق بشر و تحلیلگر امریکایی هشدار داد، اقدامات نژاد پرستانه در آمریکا تشدید شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از برون مرزی،راندی شورت Randy Short فعال حقوق بشر و تحلیلگر امریکایی گفت : تاریخ امریکا با برده داری، نژادپرستی، قتل عام و اسلام هراسی عجین بوده است.
این تحلیلگر امریکایی افزود : نژادپرستی، قتل‌های نژادپرستانه، تیراندازی و کشتار ، بحرانی است که مردم آمریکا با آن مواجه هستند.
راندی شورت خاطر نشان کرد، “مدیسون اونیو ” به عنوان نماد ماشین تبلیغات امریکا، وزارت دفاع آمریکا
” پنتاگون”، آژانس امنیت ملی امریکا (NSA)، آژانس اطلاعات مرکزی امریکا(CIA) که از مردم می‌خواهند کالای امریکایی بخرند، دروغ گفته‌اند. آن‌ها مردم و حتی مردم رنگین پوست را فریب داده‌اند، امریکایی‌های آفریقایی تبار را فریب داده‌اند تا باورشان شود که شرایط خوبی دارند و در رفاه هستند.
کلیسای ” می سی سی پی ” امریکا، که تحت اداره سفیدپوستان قرار دارد، از برگزاری مراسم ازدواج یک زوج سیاه‌پوست صرفا به دلیل رنگ پوستشان خودداری کرده است.
کشیش کلیسای فرست باپتیست واقع در منطقه ” کریستال اسپرینگز “، مراسم ازدواج چارلز و تاندارا ویلسون را یک روز قبل از برگزاری آن لغو کرد.
کشیش “استان ویثرفورد” در توجیه این اقدام گفت که این کلیسا از آغاز کار در سال ۱۸۸۳ میلادی تاکنون از برگزاری مراسم زوج‌های سیاه‌پوست خودداری کرده است.
خودداری از برگزار مراسم این زوج سیاه‌پوست در حالی است که این دو، روزهای یکشنبه برای ادای مراسم مذهبی در این کلیسا حضور یافته‌اند.
درحالی که باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا خود سیاه‌پوست است، امریکایی‌های آفریقایی تبار همچنان در این کشور قربانی نژادپرستی هستند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۱۱۵۱۷۲۸۲۸۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.