تشدید برخورد با سایت‌های کلیک دزد

وب‌سایت‌های کلیک‌دزد، متخلفان شبکه‌های اجتماعی، کافی‌نت‌های متخلف، گرداننده‌های سایت غیراخلاقی، باندهای هک موبایل از جمله متخلفان اینترنتی و موبایلی کشور هستند که ازاین پس با برخوردهای جدی‌تر پلیس امنیت اخلاقی مواجه خواهند بود.
رییس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از برخورد با متخلفان جرایم سایبری خبر داده و گفته است: قبول داریم که گاه در سطح کشور متخلفان اینترنتی فعالیت‌هایی کرده و از طریق اینترنت به جذب افراد اقدام می‌کنند. به عنوان مثال برخی از این سایت‌ها از افراد ۳۰ هزار تومان دریافت و ازطریق اینترنت برای این افراد بلیت پارتی صادر می‌کردند که خوشبختانه این عده چندی پیش شناسایی و گروه آنها منهدم شد.
به گزارش (ایسنا)، برخورد با سایت‌های مفسد فضای مجازی هم از دیگر مواردی است که توسط پلیس امنیت اخلاقی در دستور کار قرار گرفته است.
براساس اعلام مقامات انتظامی کشور از این پس وب سایت‌هایی که به کلیک دزدی اقدام کنند به یک تا سه سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم خواهند شد .همچنین متخلفان شبکه‌های اجتماعی با برخورد پلیس فتا مواجه می‌شوند و با افرادی که به ارسال پیامک‌های غیراخلاقی و تبلیغات غیرمجاز می‌پردازند نیز براساس قوانین برخورد خواهد شد.
اما از این پس کافی‌نت‌ها هم باید دقت باشند چرا که پلیس فتا با کافی‌نت‌های متخلفی که از فیلترشکن استفاده می‌کنند نیز برخورد خواهد کرد. گرداندگان سایت‌های غیر اخلاقی نیز مانند گذشته با برخورد معاونت اجتماعی پلیس فتا مواجه خواهند شد.
همچنین بر اساس اعلام مقامات انتظامی کشور از این پس برخورد با هکرهای موبایل و باندهایی که به هک موبایل می‌پردازند نیز همچون گذشته در دستور کار قرار دارد.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.