تشدید”بارش”ها در سواحل غربی دریای خزر و “اختلال در تردد جاده‌ای” / آسمان “تهران”، صاف تا کمی ابری

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

امروز بارش باران در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می گردد و در این مدت در مناطق مرتفع استان های فوق به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده ای نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”جمعه ۲۴ آبان ماه ۹۲″ فعالیت سامانه بارشی در جنوب شرق و شرق کشور ادامه خواهد داشت و همچنین بیشترین میزان بارش امروز در هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود و همچنین امروز بارش باران در سواحل غربی دریای خزر آغاز می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، امروز در بعضی نقاط استان های هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب شرق استان فارس بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد از شدت بیشتری برخوردار است، بنابراین آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق پیش بینی می گردد .

لازم به ذکر است، از عصر امروز و طی فردا بارش باران در استان های اردبیل، گیلان و غرب مازندران تشدید می گردد که می تواند سبب آب گرفتگی معابر عمومی شود و در این مدت در مناطق مرتفع استان های فوق به سبب بارش برف، اختلال در تردد جاده ای نیز دور از انتظار نیست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف تا کمی ابری و همراه با غبار محلی پیش بینی می گردد .
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.