تشدید برخورد با متخلفان در ایام محرم / تشکیل ۱۴ شعبه سیار رسیدگی iبه تخلفات و گران فروشی ها

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومت استان تهران از تشدید برخورد و جریمه با متخلفان ، گران فروشان و احتکار کنندگان در ایام ماه محرم خبر داد.

بزرگمهر صادقی نیچکوهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در جهتی مقابله با تخلفات صنفی که مهمترین این تخلفات نیز که گران فروشی و احتکار است سازمان تعزیرات برآن شد تا با تشکیل ۶شعبه سیار رسیدگی با تخلفات در شهر تهران و۸شعبه سیار نیز در شهرستانهای تهران آن هم iبه صورتیکه iبه هر شهرستان یک شعبه سیار رسیدگی iبه تخلفات اختصاص داده شده است؛ در همین جهت iبه همهی تخلفات در ایام ماه محرم در مکان تخلف رسیدگی و رأی و حکم نهایی در محل صادر خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه iبه آغاز ماه محرم ماه سالار شهیدان امام حسین (ع) در صورت بروز تخلفاتی در این ایام با متخلفین iبه شدت بیشتری برخورد قانونی و جریمه سنگینی خواهیم کرد.

بزرگمهر صادق نیچکوهی با اختصاص ۱۴ شعبه سیار رسیدگی iبه تخلفات در استان تهران پرونده ها سریع و با جدیت قاطع در محل تخلف رسیدگی می گردد.

وی در ادامه بیان کرد: نامه ای iبه مراجع نظارتی و اصناف و دانشگاه علوم پزشکی ارسال شده تا با نظارت دقیق بر اقلام وکالاهای ضروری جلوی تخلفات را بگیرند و دانشگاه علوم پزشکی باید نظارت دقیقی بر iبهداشتی و غیر iبهداشتی بودند اقلام و کالاهای اساسی همانند روغن ، برنج و … داشته باشند .

وی در خاتمه افزود: در همین جهت ۴شنبه هفته قبل یک فروشگاه عرضه کننده که ۷۰۰۰حلب روغن را گرانفروشی کرده از سوی سازمان تعزیرات محکوم و iبه میزان ۴۲۰میلیون ریال جریمه شد و در تخلفی دیگر نیز فروشگاه دیگری ۱۰۰۰حلب روغن را که هفته قبل با قیمت بالاتری فروخته بود iبه جزای نقدی ۱۰۰میلیون ریالی محکوم شد.

گفتنی است: این معاونت با مراجع نظارتی برای برقراری گشت های سیار در ایام ماه محرم اعلام آمادگی کرده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.