تشدید برخورد پلیس در طرح سراسری زوج و فرد از هفته جاری/ بالغ بر ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه اعمال قانونی شدند

۱۵م دیماه ،

فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تشدید برخورد پلیس در طرح سراسری زوج و فرد در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری خبر داد.

سردار رحیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح زوج و فرد که از درب منازل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته‌ای که گذشت به اجرا درآمد، با توجه به آلودگی هوا این طرح همچنان در هفته جاری ادامه دارد و پلیس در همین راستا از آغاز هفته جاری با جدیت با خودروهایی که فاقد طرح ترافیک می باشند و وارد طرح شدند برخورد می‌شود.
وی در ادامه بیان کرد: برای مثال اگر راننده‌ای که پلاک وسلیه نقلیه‌اش فرد باشد و شنبه وسیله نقلیه خود را از درب منزل به حرکت درآورد با وی برخورد قانونی شد که در همین راستا در اجرای طرح سراسری زوج و فرد وسایل نقلیه ۲۰۰ هزار ریال جریمه می‌شوند؛ در ضمن پلیس در تمام معابر شهر استقرار یافته و تیم‌های کنترل ما نیز در نقاط متعدد شهر حضور دارند.
به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در راستای اجرای طرح سراسری زوج و فرد طی ۲ روز برگزاری این طرح (سه شنبه و چهارشنبه) با بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه برخورد قانونی شد و پلیس به ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه تذکر ارشادی داده است و از تردد آنها ممانعت به عمل آورد.
سردار رحیمی در خاتمه اظهار داشت: با توجه به وضعیت هوا در کنار طرح مذکور طرح برخورد با وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی از شنبه هفته جاری با جدیت با رانندگان این وسایل نقلیه برخورد و در صورت رویت این دسته از وسایل نقلیه پلیس فورا اقدام به توقیف این وسایل نقلیه می‌کند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.