تشدید تدابیر امنیتی در سینماهای آلمان

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان، سینماهای بزرگ در شهرهای مختلف آلمان که از اواخر هفته جاری فیلم جدید بتمن را در برنامه نمایش خود دارند، برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، تدابیر امنیتی را در سالن های نمایش دهنده این فیلم افزایش داده اند.

سخنگوی سینماهای زنجیره ای آلمان روز دوشنبه در همین رابطه،گفت: ما در زمان ورود تماشاگران به سالن های سینما، کنترل و بازرسی ها را تشدید کرده و با دقت بیشتری انجام خواهیم داد و از کسانی که برای دیدن فیلم به سینماها مراجعه می کنند، می خواهیم که از پوشیدن لباس های غیر طبیعی در سالن های نمایش خودداری کنند.

نسخه جدید فیلم سینمایی بتمن قرار است از روز پنج شنبه این هفته در سینماهای شهرهای مختلف آلمان بر روی پرده نمایش قرار گیرد. اولین پخش پیش از اکران اصلی این فیلم نیز براساس برنامه قرار است نیمه شب چهارشنبه باشد که به همین منظور نیروهای امنیتی مستقر در سینماها به حالت آماده باش در آمده اند.

برپایه گزارش رسانه ها، بسیاری از علاقمندان این فیلم در تماس هایی با مسوولان سینماها نگرانی خود را اعلام کرده و تلاش می کنند که از امنیت سالن های نمایش دهنده اطمینان حاصل کنند.

براساس برنامه قرار است فیلم بتمن در ۲۰ سینمای شهرهای مختلف آلمان به نمایش گذاشته شود.

روز جمعه گذشته یک فرد مسلح در حالی که ماسک بر چهره داشت، در تیراندازی در داخل یک سینمای شهر ‘دنوور’ در ایالت کلرادوی آمریکا، ۱۴ تن را کشت و بیش از ۵۰ تن دیگر را زخمی کرد.

تیراندازی توسط این فرد ۲۴ ساله هنگامی صورت گرفت که تماشاگران در سینما سرگرم تماشای فیلم جدید بتمن،با نام

‘ شوالیه سیاه بر می خیزد’ بودند، فرد مسلح در حالی که تنها پانزده دقیقه از آغاز نمایش فیلم گذشته بود، بعد از پرتاب گاز فلفل، اقدام به تیراندازی و قتل عام تماشاگران این فیلم کرد.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱** ۱۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۳۶۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.