تشدید تنش در روابط امیر و ولی‌عهد قطر با نخست وزیر این کشور

هفته‌نامه فلسطینی المنار در مطلبی به نقل از یک دیپلمات در کشورهای عربی خلیج فارس نوشت که تنش در روابط بین امیر و ولی‌عهد قطر با نخست وزیر این کشور به شدت افزایش یافته است.

یک دیپلمات در کشورهای عربی خلیج فارس از تشدید تنش در روابط بین امیر و ولی‌عهد قطر با نخست وزیر این کشور خبر داد.

به گزارش فارس، هفته‌نامه فلسطینی المنار در مطلبی به نقل از یک دیپلمات در کشورهای عربی خلیج فارس نوشت که تنش در روابط بین امیر و ولی‌عهد قطر با نخست وزیر این کشور به شدت افزایش یافته است.

این منبع آگاه این تنش را ناشی از ترس و هراس هر یک از افراد خاندان آل ثانی از توطئه علیه یکدیگر دانست، به ویژه آنکه فرزندان خانواده حاکم بر قطر به توطئه علیه یکدیگر عادت کرده‌اند.

این دیپلمات گفت: این تنش باعث شده است، امیر قطر تدابیری را اتخاذ کند که وی آن را تدابیر پیش‌دستانه و پیشگیرانه توصیف کرده است.

تغییر مسئول حفاظت از “تمیم بن حمد” و همچنین افراد حلقه اول حفاظت از تمیم و بازداشت خانگی سه افسر ارشد قطری و ممانعت از سفر به خارج شمار دیگری از افسرانی که با حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر ارتباط نزدیک دارند، از این جمله این تدابیر است .

این منبع تاکید کرده است که سازمان امنیت ویژه امیر قطر که یک شخص غیر قطری بر آن نظارت دارد، از این افسران بازجویی کرده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.