تشدید کنترل مرزها در ایام انتخابات

۰۶خردادماه،

معاون اجتماعی مرزبانی گفت: در ایام انتخابات کنترل تردد در مرزهای کشور و همچنین برقراری امنیت صندوق‌های رای در مناطق مرزی توسط مرزبانی انجام می‌شود.

سرهنگ طاووسی معاون اجتماعی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد: امسال همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است که ایجاد حماسه سیاسی و اقتصادی در سایه امنیت امکان‌پذیر می‌باشد.

سرهنگ طاووسی در ادامه گفت: با توجه به نقش مهم فرماندهی مرزبانی در برقراری امنیت کشور و نزدیک شدن به زمان انتخابات و در راستای برپایی حماسه سیاسی، مرزبانی نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل اقدامات خود را در خصوص برقراری امنیت آغاز کرده که در مرزهای کشور با رصد اطلاعاتی، استفاده از تجهیزات الکترونیکی در مرزها و با تشدید کنترل نقطه به نقطه مرزها از هرگونه فعالیت تروریستی و ورود هرگونه سلاح و تجهیزات غیرمجاز و اقدامات این چنینی جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به انسداد مرزهای خشکی کشور گفت: با از بین رفتن خلاء‌های مرزی در نقطه صفر مرزی با هرگونه ورود و خروج غیرمجاز به کشور برخورد می‌شود و آمارها نشان‌دهنده کاهش متجاوزین مرزی در سال جاری به کشور است.

سرهنگ طاووسی در ادامه افزود: نیروهای مرزبانی همچون قبل در راستای حفظ تمامیت ارزی و امنیت کشور فعالیت می‌کنند و با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات و ایجاد حماسه سیاسی به صورت آماده باش در تمام نقاط مرزی کشور و در در ۱۶ یگان مرزی که در ۱۵ استان مستقر می باشند که به صورت شبانه روزی  علاوه بر انسداد مرز و جدیت تمام، به صورت شبانه‌روز تمامی نیروهای فرماندهی مرزبانی برای حفظ کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آماده می‌باشند.

وی تاکید کرد: به غیر از مأموریت‌های محوله برقراری امنیت پایدار، امنیت انتخابات و همچنین مراقبت از صندوق‌های رأی نیز بر عهده پرسنل مرزبانی می‌باشد.

معاون اجتماعی مرزبانی در پایان گفت: همچنین تاکنون نیز هیچ مورد خاص امنیتی در حوزه استحفاظی فرماندهی مرزبانی ناجا روی نداده است.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.