تشریح برنامه های صنعت آب و برق در هفته بسیج

۲۹ آبان ،

مشاور وزیر در امور ایثارگران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو برنامه های صنعت آب و برق را به مناسبت هفته بسیج تشریح کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار ابراهیم راحمی امروز (دوشنبه) در گفت و گو با خبرنگاران، درخصوص محورهای اصلی برنامه های ویژه هفته بسیج، گفت: تخصصی کردن بسیج و توجه به موضوع پدافند غیر عامل و گسترش حلقه های تربیتی صالحان از جمله برنامه های هفته بسیج وزارت نیرو است.

وی ادامه داد: موضوع جنگ نرم، اردوهای علمی و تحقیقاتی (بازدید آحاد مردم از پروژه های وزارت نیرو مانند سدها و نیروگاه ها) و معرفی نخبه ها از دیگر برنامه های هفته بسیج وزارت نیرو است.

راحمی تاکید بر اقتصاد مقاومتی، برگزاری زیارت عاشورا در دهه محرم در نمازخانه شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو، فعالیت ستاد جذب و عضویت بسیجیان، اعلام توانمندی‌های تخصصی، فنی و تحقیقاتی بسیجیان را از محورهای اصلی فعالیت های هفته بسیج عنوان کرد.

به گفته وی، همایش اولین روز هفته بسیج فردا (سه شنبه) با حضور دو هزار و ۵۰۰ نفر از پرسنل بسیجی وزارت نیرو برگزار می گردد.

راحمی هفته بسیج را هفته شناسایی نخبه ها و فعالیت های علمی صورت گرفته توسط کارکنان بسیجی وزارت نیرو عنوان کرد و گفت: در حال مستندسازی این دستاوردها هستیم تا در دهه فجر در نمایشگاهی برگزار شود.

وی درخصوص اردوهای بازدید نیز گفت: اردوگاه هویزه با ظرفیت ۳۰۰ نفر و اردوگاه سد شهید رجایی با ظرفیت ۲۵۰ تا ۳۰۰ که متعلق به وزارت نیرو است، برای بازدید راهیان نور استفاده می گردد و به طور متوسط سالانه هزار نفر از تهران و بین ۵۰ تا ۱۰۰ نفر از استان ها به راهیان نور اعزام می شوند و بسیجیان و خانواده های آنان از مناطق جنگی و پروژه های وزارت نیرو بازدید می کنند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو سپس از ارتقای شش درصدی سطح سلامت کارکنان وزارت نیرو خبر داد و گفت: برگزاری طرح سلامت پزشکی و سلامت جسمی در ایستگاه های سلامت توسط بسیج وزارت نیرو سبب ارتقای شش درصدی سطح سلامت کارکنان شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.