تشریح جزئیات مشتی که جباری به فتح الله زاده زد از زبان مجتبی/ فحش می خوردم فوتبال را می گذاشتم کنار

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مجتبی جباری از هواداران استقلال برای رفتار خوب شان با او تشکر کرد.

به گزارش ممتاز ؛مجتبی جباری بعد از بازی با استقلال تشکر ویژه ای داشت از هواداران تیم سابقش که او را تشویق کردند. او دربارهٔ بازی این را گفت که سپاهانی ها بهتر از موقعیت ها استفاده کرده اند و پیروز شدند اما بازی در مجموع بازی خوبی بوده است.
او تشکر ویژه ای داشت از هواداران استقلال که درکش کرده اند و گفت:« برایم شیرین تر از بردن بازی ، رفتار تمشاگران بود. شاید خودم هم انتظار نداشتم که آنها اینگونه درکم کنند و برخورد مناسبی با من داشته باشند. من مقصر جدایی ام از استقلال نبودم او امشب هم نمی توانم بگویم از برد سپاهان خوشحالم . اما باید از رفتار خوب طرفداران تشکر کنم و برای برخورد خوب آنها خوشحالم.»
مجتبی گفت اینکه در ورزشگاهی به آن بزرگی چند نفری هم چیزی به او گفته باشند بسیار برایش اهمیتی ندارد و برای او جمعیت قالب مهم بوده اند که تشویقش کرده اند. البته کاپیتان فصل قبل استقلال از هواداران گلایه ای هم داشت به سبب توهین های شان به داور و تاکید کرد این رفتار به هیچ وجه پسندیده نیست.
او گفت:« من یک استقلالی هستم و این رفتار طرفداران تیم مرا مصمم تر کرد که هرچه زودتر بتوانم به تیمم برگردم. من ۹ سال برای استقلال بازی کردم و دوست دارم دوباره در کنار هواداران مان باشم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.