تشریح نحوه قتل قربانیان با تبر و تصادف!

۵ م دیماه ،

نخستین قاتلی که صحنه قتل را بازسازی کرد، مرد جوانی بود که با ضربه تبر دوستش را در روستا به قتل رسانده بود.

ممتازنیوز:  نخستین قاتلی که صحنه قتل را بازسازی کرد، مرد جوانی بود که با ضربه تبر دوستش را در روستا به قتل رسانده بود.

ظهر ۲۵ آذر امسال یک مورد درگیری مرگبار در یکی از روستاهای مشهد به ماموران پلیس اطلاع داده شد. پس از این تماس تیمی از ماموران با حضور در محل مشخص شد مقتول با ضربه های جسم سختی به قتل رسیده است.

قاتل به نام مهران نیز در روستا دستگیر و در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد. در بررسی های پلیسی مشخص شد درگیری در نزدیکی خانه قاتل رخ داده است و او با ضربه های تبر دوست خود را به قتل رسانده است.

امیر در جریان بازجویی ها گفت: من و مقتول با هم همکار بودیم. از چندی قبل بین ما اختلاف به وجود آمده بود. امروز او در حالی که یک تبر در دست داشت به در خانه من آمد و آغاز به داد و فریاد کرد. من هم از خانه خارج آمده و با او درگیر شدم. در حین درگیری تبر به صورتش اصابت کرد و مرگ او را رقم زد.

ماموران سپس با کمک همسر قاتل موفق شدند، تبر را در خانه شان کشف کنند. همسر مهران در این رابطه گفت: تبر را از دست همسرم گرفتم و آن را مخفی کردم تا دیگر به مقتول ضربه نزد.

متهم به قتل صبح دیروز به محل قتل منتقل شد و در حضور قاضی موحدی راد صحنه جنایت را بازسازی کرد و گفت: وقتی مقتول در مقابل خانه ام آغاز به داد و فریاد کرد. من هم در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با تبری که در دست داشتم دوست قدیمی خود را به قتل رساندم.

بازسازی صحنه قتل پدرعروس

پس از بازسازی صحنه این قتل نوبت دومین پرونده رسید. در این پرونده مرد میانسال در جریان یک تصادف ساختگی پدر عروسش را به قتل رساند.

بر اساس محتویات پرونده، پنجم آبان امسال ماموران پلیس از مرگ موتورسواری در یک تصادف در جاده مشهد سرخس با خبر شدند.

پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مرد موتورسوار در جریان تصادف با یک خودروی نیسان به قتل رسیده است. راننده نیسان به نام کریم در جریان تحقیقات گفت: در حال رانندگی با سرعت بالا بودم که ناگهان کنترل خودرو از دستم خارج شد و با موتورسوار برخورد کردم.

در جریان تحقیقات مشخص شد مرد موتور سوار پدر عروس راننده نیسان بوده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت که خانواده راکب موتور با مراجعه به پلیس ادعا کردند پدرشان به قتل رسیده است. آنها در شکایت خود گفتند: پدرمان و کریم از چندی قبل با هم اختلاف داشتند. روز اتفاق نیز آنها دوباره با هم درگیر شده بودند.

حالا مطمئن هستیم که پدرمان به قتل رسیده است. با این شکایت بازپرس جنایی به تیمی از کارشناسان ماموریت داد صحنه تصادف را بررسی کنند که کارشناسان در گزارش واعلام کردند صحنه تصادف ساختگی است و راننده نیسان به عمد با موتورسیکلت تصادف کرده است.

با اعلام این گزارش کریم بازداشت شد که در بازجویی ها به قتل اعتراف کرد.

متهم صبح دیروز به محل جنایت منتقل شد که در جریان بازسازی صحنه قتل گفت: مدتی بود با مقتول اختلاف داشتم. روز اتفاق باز هم با هم درگیر شدیم اما با دخالت اهالی دعوا تمام شد. دقایقی بعد از این دعوا با مقتول در جاده روبرو شده و از روی عمد با او تصادف کردم.

دو مرد جنایتکار پس از بازسازی صحنه جنایت به زندان منتقل شدند تا پرونده آنها به زودی با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شود. 

خبرگزاری مهر


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.