تشریح ویژه برنامه‌های نوروزی باغ‌ موزه دفاع مقدس

۱فروردین ۱۳،

مدیر فرهنگی باغ‌موزه دفاع مقدس اعلام کرد : باغ موزه دفاع مقدس تهران در طول ایام تعطیلات نوروز برنامه‌های ویژه‌ای را برای گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی این مجموعه در نظر گرفته‌است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،  قاسم قاسم‌خانی ضمن اشاره به این نکته که باغ موزه دفاع مقدس فعالیت‌های گردشگری خود را از اوایل اسفند ماه جاری با تدارک برنامه‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور آغاز کرده‌است، گفت: این باغ‌موزه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در طول ایام نوروز همکاری کامل با ستاد گردشگری نوروزی تهران داشته‌باشد. 
وی ادامه داد : گردشگران نوروزی که از امکانات تهران کارت استفاده می‌کنند می‌توانند در طول ایام نوروز با تخفیف قابل توجهی از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کنند. همچنین بازدید از این موزه در تورهای گردشگری نیم‌ روزه و یک‌ روزه شهر تهران که از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر و طرف توافق با ستاد گردشگری سازمان رفاه شهرداری تهران برگزار می‌شوند، پیش‌بینی شده‌است.
مدیر فرهنگی باغ ‌موزه دفاع مقدس همچنین با اشاره به فشرده بودن برنامه‌های نوروزی باغ موزه در اعزام کاروان‌های راهیان نور افزود:  مسوولیت برگزاری برنامه‌های ویژه فرهنگی و سرگرمی در طول ایام نوروز بر عهده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خواهد بود و برگزاری این برنامه ها بدون وقفه تا پایان تعطیلات نوروزی برقرار خواهد بود. 
بنا بر این گزارش، باغ موزه دفاع مقدس تهران که در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو روبروی پارک طالقانی واقع شده‌است، در طول ایام نوروز به جز روزهای سی‌ام اسفند سال ۹۱ و یک فروردین سال ۹۲ در همه روزهای نوروزبه جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به خدمات رسانی به شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی خواهد پرداخت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.