تشکر کنایه آمیز محکوم به اعدام از سرپرست دادسرای جنایی تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حکم اعدام چهار نفر از متجاوزان به عنف، با حضور فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران و سرهنگ محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ و تجمع حدود سه هزار نفر از مردم شهر تهران و منطقه شهید محلاتی در محل اجرای حکم، اجرا شد.

بر اساس این گزارش، مردم برای تماشای اجرای حکم چهار متجاوز به عنف از ساعت ها قبل از اجرای حکم، در محل مراسم حضور یافته بودند و عده ای نیز از ساختمان های اطراف، اجرای حکم را نظاره می کردند.

در حالی که لحظه به لحظه به شمار جمعیت حاضر در محل اجرای حکم افزوده می شد، مردم با ‘شعار مرگ بر آمریکا’ و ‘ نیروی انتظامی تشکر تشکر’ حمایت خود را از دستگاه انتظامی کشور اعلام کردند.

ساعت پنج و هشت دقیقه بامداد، فریدون امیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در محل اجرای حکم حاضر شد.

ساعت پنج و ۱۱ دقیقه، خودرو حامل محکومان به اعدام، وارد محوطه اجرای حکم شد و ساعت پنج و ۲۳ دقیقه بامداد، ماموران اجرای حکم، مشغول آماده کردن سکوی اعدام و آویزان کردن طناب های دار شدند.

مامور اجرای حکم در حالی با بالا رفتن از داربست های نصب شده، مشغول آویزان کردن طناب های قرمز رنگ بود که مردم با سوت های پیاپی وی را همراهی می کردند.

ساعت پنج و ۴۳ دقیقه آماده کردن و نصب طناب های دار به پایان رسید و ساعت پنج و ۴۸ دقیقه با تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، اجرای حکم اعدام متجاوزان به عنف به صورت رسمی آغاز شد.

ساعت پنج و ۵۰ دقیقه در حالی با دستور مسوولان حاضر در محوطه، چهار متجاوز به عنف از خودرو ویژه حمل محکومان پیاده شدند که سعی داشتند با پنهان کردن چهره خود مانع عکس برداری عکاسان خبری از چهره هایشان شوند.

ساعت پنج و ۵۲ دقیقه محکومان به اعدام روی سکوی اجرای حکم قرار گفتند که با فرستادن صلوات از سوی مردم حاضر در اطراف محوطه، همراه شد.

در این هنگام یکی از محکومان به اعدام در حالیکه مامور اجرای حکم مشغول آویزان کردن ظناب دار از گردن وی بود، دو مرتبه خطاب به آمیرآبادی سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت ‘ آقای امیرآبادی دستت درد نکنه’

حدود ساعت شش صبح بود که طناب دار بر گردن هر چهار محکوم به اعدام قرار گرفت و سپس حکم اعدام محکومان با بلندگو قرائت شد.

حدود ساعت شش و سه دقیقه صبح بود که دستور اجرای حکم صادر شد و چهار متجاوز به عنف به دار مجازات آویخته شدند.

ساعت شش و ۱۱ دقیقه خودرو ویژه حمل جسد برای انتقال اجساد در محوطه اجرای حکم حضور یافت.

اجتمام**۹۱۴۰**۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۰۹۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.