تشکل‌های کارگری ورود دیوان عدالت‌اداری در پرونده مرتضوی را غیرقانونی دانستند

‘محمدعلی پورمختار’ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در خصوص آخرین بررسی‌های انجام شده در ارتباط با پرونده مرتضوی در کمیسیون اصل ۹۰ اظهار داشت: این پرونده در حال حاضر در این کمیسیون در دست بررسی‌های کارشناسی است.

پورمختار افزود: تاکنون تعدادی از تشکل‌های کارگری شکایات خود را نسبت به اقدام دیوان عدالت اداری در رسیدگی به پرونده مرتضوی به صورت کتبی به کمیسیون اصل ۹۰ ارایه کرده اند.

نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از انجام مراحل کارشناسی، بررسی وجمع بندی نهایی این پرونده، طی دوالی سه هفته آینده نتایج بررسی‌ها از سوی کمیسیون اصل ۹۰ اعلام خواهد شد.

پورمختار در ادامه به بررسی وضعیت سایر پرونده‌های رسیده به کمیسیون اصل ۹۰ اشاره کرد و گفت: رسیدگی به شکایاتی که از سوی اشخاص در خصوص وضعیت سیستم نظارتی بر بانک‌ها به این کمیسیون ارایه شده نیز از مهمترین پرونده‌های موجود به شمار می‌رود که در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: از دیگر گزارش‌های ارایه شده به این کمیسیون، موضوع عدم حمایت بانک‌ها از بخش تولید و کشاورزی است.

پورمختار درادامه به بررسی‌های انجام شده در خصوص پرونده گرانی‌های اخیر در عرضه گوشت سفید و قرمز اشاره کرد و گفت: بررسی‌های کارشناسی وسیعی در این زمینه انجام شده است که نتایج نهایی آن طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

سیام**۹۲۵۰**۱۴۷۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۲۲۳۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.