تشکیل فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم

جام جم آنلاین: دبیر هیات موسس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس نهم گفت : بحث اصلی ما پاسداری از حریم اسلام،دستاوردهای انقلاب ،آرمانهای امام راحل ،شهدا ،منویات رهبری و توجه به مسائل اقتصادی و مشکلات مردم است .

 کاظم جلالی امروز در نشست خبری با حضور پنج نفر از اعضای هیات موسس این فراکسیون افزود : دفاع از جایگاه ولایت ،پاسداری از قانون اساسی ،شان قوه مقننه ،صیانت از استقلال و جمهوریت نظام و تحقق سند چشم انداز ۲۰ ساله از دیگر مباحث اصلی این فراکسیون است .

وی ادامه داد : مبنای تشکیل این فراکسیون اصل منافع ملی ،اتخاذ رویکرد برای مسائل کلان کشور ،توجه به مشکلات منطقه ای و محلی مردم ،عقلانیت ،اعتدال و تعامل سازنده با فراکسیونهای مختلف مجلس ، پرهیز از افراط گرایی ،عدم ورود به مجادلات بی حاصل سیاسی ، ایجاد هم افزایی در مجلس و تعامل سازنده در روابط بین الملل و حمایت از بیداری اسلامی است .

منتخب مردم شاهرود در مجلس نهم اظهار داشت :در ‌اولین جلسه مجمع عمومی این فراکسیون ۱۷۳ نفر حضور یافتند که ۸۹ درصد دعوت شدگان را تشکیل می داد و تعدادی از دعوت شدگان به دلیل سفرهای کاری و برنامه هایشان از حضور در این جلسه عذرخواهی کردند .(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.