تشویق بی‌امان قلعه‌نویی در هوای سوزناک آزادی

۱۱م دیماه ،

دقایقی پیش از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و سایپا، معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت امیر قلعه‌نویی را تشویق کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا از هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی از لحظات دیگر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود که هوای سرد و سوزناک ورزشگاه آزادی معدود تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به دیدن یک بازی گرم امیدوار کرده است تا از این راه سرمای هوا را به فراموشی بسپارند.

در حالی که قرار است بازی از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود، حدود چهار هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر می باشند که همین تعداد نیز به محض ورود امیر قلعه‌نویی و همکارانش به زمین مسابقه به شدت وی را مورد تشویق قرار دادند. قلعه‌نویی و دستیارانش پس از ورود به زمین از مقابل نیمکت تیم سایپا عبور کردند و با مجتبی تقوی و کادر فنی نارنجی‌پوشان به خوش و بش پرداختند.

در ترکیب تیم فوتبال استقلال این بازیکنان به میدان رفته‌اند: سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، امیرحسین صادقی، حسن اشجاری، جواد نکونام، مجتبی جباری، جی‌لوید ساموئل، آرش برهانی، فرزاد حاتمی و ایمان موسوی.

در ترکیب سایپا نیز این بازیکنان حضور دارند: رحمان احمدی، محسن ارزانی، مجید ایوبی، حامد شیری، ابراهیم صادقی، کاظم برجلو، سید اسحاق سبحانی، روزبه شاه‌علیدوست، جونیور تورتا، سجاد شهباززاده و سعید دقیقی.

از نکات جالب توجه این بازی، کاپیتانی مجتبی جباری است. بحث کاپیتانی در استقلال چند هفته‌ای است که با آمدن مجتبی جباری و فرهاد مجیدی به استقلال و نیز با توجه به حضور مهدی رحمتی و جواد نکونام در این تیم سروصدای بسیاری به پا کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده احمد صالحی است و رضا سخندان و محمدرضا ابوالفتحی وی را در این کار یاری می‌کنند. مسعود مرادی نیز امر نظارت بر کار داوران را بر عهده دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.