تشویق کریمی در شب پیروزی پرگل پرسپولیس/ چهره درهم ویسی روی نیمکت پیکان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

هواداران پرسپولیس پس از پیروزی ۶ بر صفر تیم‌شان برابر پیکان باز هم iبه حمایت از علی کریمی پرداختند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال پرسپولیس در روزی که کریم انصاری فرد توانست هت‌تریک کند با نتیجه پرگل پیکان را شکست داد تا مرهمی بر زخم‌های خود از ابتدای فصل زده باشد.

هواداران پرسپولیس که تعدادشان iبه ۸ هزار نفر می‌رسید، پس از iبه ثمر رسیدن گل دوم تیم‌شان تک تک همه بازیکنان تیم خود را تشویق نمودند حتی پس از گل چهارم محمد رویانیان برای اولین بار در این فصل از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شد اما خبری از تشویق مانوئل ژوزه از سوی هواداران نبود. البته وقتی که نیمه اول همه شده بود و ژوزه قصد داشت iبه همراه تیم iبه رختکن برود، هواداران پرسپولیس که از پیروزی تیم‌شان تقریبا مطمئن بودند با حمایت از علی کریمی و فریاد زدن نام این بازیکن، بار دیگر iبه ژوزه یادآوری نمودند که پرسپولیس را با کریمی می‌خواهند.

کارلوس کی‌روش iبه همراه دستیارانش دن گاسپار و کالبرگ در جایگاه CIP بازی را از نزدیک می‌دید. وقتی که انصاری فرد سومین گل خود را iبه ثمر رساند مورد تشویق شدید هواداران قرار گرفت. iبه نظر می‌رسید مهاجم پرسپولیس با هت تریک در این بازی تا حد بسیاری از فشارهایی که روی دوش خود حس می‌کرد رهایی یافته است.

پس از گل پنجم سرخ‌پوشان هواداران پرسپولیس مدام شماره یک تا ۶ را می‌شمردند تا تعداد گل‌های پرسپولیس iبه ۶ برسد و یاد و خاطره پیروزی ۶ بر صفر این تیم برابر استقلال زنده شود که پس از گل محمد قاضی هواداران شعار ۶ تایی‌ها سر دادند.

در پایان بازی هم هواداران پرسپولیس یکصدا کریمی را تشویق نمودند.

عبدالله ویسی پس از اینکه از جبران نتیجه ناامید شده بود، دقایق پایان بازی را روی نیمکت نشست و با چهره‌ای درهم و گرفته حتی iبه بازی هم نگاه نمی‌کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.