تشییع پیکر سردار سرتیپ پاسدار احمد منصوری

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۵:۳۲:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – پیکر پاک سردار سرتیپ پاسدار احمد منصوری صبح امروز از مقابل منزل آن مرحوم تشییع و در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، پیکر آن مرحوم با حضور شماری از فرماندهان ومسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمانش ابتدا تا مسجدامام حسین علیه السلام در خیابان شهید کلاهدوز تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر پاکش به بهشت زهرا (س) منتقل شد.
مراسم یادبود آن مرحوم فردا ساعت ۱۷ تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع قلهک و آئین شب هفت آن فقید سعید نیز عصر جمعه در همین مسجد برگزار می شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد منصوری ، معاون سابق آموزش نمایندگی ولی فقیه در سپاه جمعه ۱۵ اردیبهشت به علت عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به جمع همسنگران شهیدش پیوست.
مرحوم منصوری علاوه بر سوابق فعالیت در دوران مبارزات انقلاب اسلامی ، پس از پیروزی انقلاب بلافاصله به عضویت کمیته انقلاب اسلامی در آمد و مسئولیت کمیته صنایع نظامی پارچین را بر عهده داشت و مرداد ۱۳۵۸ وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
مربی عقیدتی پادگان امام علی (ع) ، مسئول آموزش عقیدتی- سیاسی پادگان امام حسین (ع)،مسئول آموزش عقیدتی – سیاسی سپاه تهران ، جانشین آموزش معاونت عقیدتی- سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سرپرست عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در این نهاد بخشی از سوابق و مسئولیت های آن فقید سعید اعلام شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۷۳۲۴۴۲۱۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.