تشکر تاج از دایی و رویانیان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

رئیس سازمان لیگ گفت که از این هفته بهترین بازیکن اخلاق و فنی در پایان تمام همه مسابقات لیگ برتر معرفی خواهد شد.

مهدی تاج

 

مهدی تاج دربارهٔ برگزاری دیدار نفت تهران و پرسپولیس در ورزشگاه تختی گفت: از رویانیان و دایی تشکر می‌کنم که شکست‌شان را متوجه ورزشگاه تختی نکردند و به برگزاری این بازی در ورزشگاه تختی احترام گذاشتند. با وجود اینکه پرسپولیس در آخرین لحظه شکست خورد اما این دو نفر هیچ صحبتی در این باره انجام ندادند.

وی تصریح کرد: برگزاری دیدارها در ورزشگاهی که تیم‌ها در آن میزبان می باشند رویه خوبی است با این حال باید در ورزشگاه تختی اقداماتی صورت گیرد تا مسابقات مطلوب‌تر برگزار شود. این ورزشگاه از لحاظ خروجی و ورودی مشکلی ندارد و من تا آخرین لحظه و تا زمان تخلیه کامل ورزشگاه حضور داشتم و مشکلی از این بابت نبود.

تاج افزود: تنها مشکلی که وجود دارد این است که بین جایگاه خبرنگاران، VIP و VVIP باید حائلی به وجود آید تا خبرنگاران راحت‌تر به کارشان ادامه دهند. ظاهرا خبرنگاران بسیار راضی نبودند که جایگاه ویژه در کنار آنها حضور داشتند چرا که آنها باید به نحو مطلوب کار رسانه‌ای‌شان را انجام دهند و این موضوع تاثیر منفی در کارشان ایجاد می‌کرد.

رئیس سازمان لیگ اظهار داشت: اگر راه‌آهن و نفت می‌خواهند در ورزشگاه تختی بازی‌های خانگی خود برگزار کنند باید این مشکلات را برطرف کنند.

وی در خصوص بعضی انتقادات به میزبانی ورزشگاه تختی و چمن این ورزشگاه گفت: آنچه که ما دیدیم شرایط میزبانی خوب بود و این شرایط برای استقلال هم وجود دارد. استقلال هم همانند پرسپولیس باید هم در کرج به میدان برود و هم در تختی بازی کند.

تاج دربارهٔ انتخاب بهترین بازیکن اخلاق و فنی در مسابقه روز قبل به تسنیم گفت: با همکاری شرکت نفت سپاهان این کار صورت گرفت و از هفته آینده در تمام مسابقات لیگ و در تمام ورزشگاه‌ها بازیکن اخلاق و بازیکن فنی هر مسابقه انتخاب می‌شود و جایزه‌ای به آنها تعلق می‌گیرد. این کار خوبی است که آن را ادامه خواهیم داد.

وی دربارهٔ چگونگی انتخاب این نفرات تصریح کرد: گروه کارشناسی این کار را انجام می‌دهد و در حال تدوین آیین‌نامه‌ای برای این موضوع هستیم.

تاج دربارهٔ اینکه دیدار استقلال و راه‌آهن سورینت به تعویق می‌افتد یا خیر عنوان کرد: تکلیف این موضوع امروز مشخص می‌شود و پس از بررسی اعلام می‌کنیم که این دیدار یکشنبه یا دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ دربارهٔ صدور ID کارت خبرنگاران گفت: همه چیز در این باره در اختیار سازمان لیگ نیست و وزارت ورزش هم پیگیر این ماجرا است. جلسات خوبی برگزار کرده‌ایم و به نتایج مطلوبی هم رسیده‌ایم و امیدواریم در اسرع وقت ID کارت خبرنگاران صادر شود. 

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.