تشکر جیرانی از نامزدهای انصرافی فجر

 

واکنش جیرانی به خبر ساخت فیلم انتخاباتی روحانی؛ نه تأیید می‌کنم نه تکذیب

ممتاز نیوز – فریدون جیرانی کارگردان فیلم “خفه گی” طی نامه ای از انصراف دهندگان جشنواره فیلم فجر تشکر کرد. تشکر جیرانی از نامزدهای انصرافی فجر را پی می گیریم.
به گزارش ممتاز نیوز به نقل از میزان، فریدون جیرانی کارگردان فیلم “خفه گی” طی نامه ای از نامزدهای انصرافی فجر تشکر کرد.
در متن نامه تشکر فریدون جیرانی از انصرافی های جشنواره فجر آمده است:
همکاران عزیز، خانم منیر قیدی، و آقایان مسعود سلامی و محسن نصرالهی، فکر نمی کنم تا آن جایی که من به یاد دارم کاندیدایی در۳۵ سال جشنواره فیلم فجر انصراف داده باشد.این نخستین بار است. شما با احترام به همه کاندیداها اعتراض کردید به (حقی) که نادیده گرفته شده بود، (حقی) که مخالفان و موافقان فیلم برای شما قایل بودند و در همه جا گفتند و نوشتند. این اعتراض در تاریخ جشنواره فیلم فجر ۳۵ ثبت شد، ثبتی تاریخی. که قضاوت درست را باید در تاریخ جستوجوکرد.
اگر فیلم خودم درمیان نبود اعتراض شما به فیلم فجر رابررسی می کردم از زوایای مختلف، اما چون نمی خواهم این شائبه به وجود آید که دارم ازخودم دفاع می کنم و نمی خواهم حق درست شما تحت تاثیر موارد دیگر قرار بگیرد از ورود بیشتر به موضوع خود داری می کنم.

تشکر جیرانی از نامزدهای انصرافی فجر

این چند خط را نوشتم به عنوان (سپاس)، یک، سپاس شخصی خودم از مسعود سلامی و محسن نصرالهی با آن متن زیبایی که نوشته بودند و دفاعی که از فیلم کرده بودند و منتی که بر من گذاشته بودند و دوم سپاس از بانویی که در نخستین کارش ثابت کرد کارگردانی را از بسیار ها که سال هاست فیلم می سازند بهتر بلد است و می داند فضا سازی یعنی چه.
سپاس وتشکر از کارگردان های محترم، مصطفی کیایی، محسن قرایی، منوچهر هادی و تهیه کننده و طراح گریم خوب سعید ملکان که با تلفن و نوشتن از ما حمایت کردند. و باز سپاس از همه نویسنگان ومنتقدان و جوانهایی که در پایگاه اینترنتی ها و فضای مجازی از حق دفاع کردند.
فریدون جیرانی

باز نشر: خبرها ایران و جهان ممتاز نیوز
تاریخ انتشار یافتن خبر: ۸ February 2017 | 2:31 pm

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.