تشکر رئیس کمیته فوتسال از کمیته انضباطی

عباس ترابیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به رسیدگی سریع و به موقع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلفات صورت گرفته در دیدار فرش آرای مشهد – صبای قم لازم می‌دانم از مسئولان این کمیته تشکر لازم را داشته باشم.

وی در ادامه افزود: پس از وقوع اتفاقاتی در بازی فرش آرای مشهد – صبای قم این نگرانی به وجود آمد که مبادا بازهم شاهد تکرار این مشکلات در دیدارهای دیگر باشیم که خوشبختانه با رسیدگی به موقع کمیته انضباطی نگرانی‌ها برطرف و این امیدواری به وجود آمد که حوادث و اتفاقات لیگ برتر فوتسال به حداقل برسد.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در خاتمه تصریح کرد: نظر ما در کمیته فوتسال این است که با متخلفان و افرادی که نظم و انضباط مسابقات لیگ برتر فوتسال را برهم می‌زنند، برخورد لازم صورت گیرد تا شاهد صحنه‌هایی زشت و خارج از اخلاق در فوتسال کشور نباشیم.

براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه فرش آرای مشهد به علت حوادث رخ داده در دیدار تیم فوتسال این باشگاه مقابل صبای قم تا اطلاع ثانوی میزبانی بدون تماشاگر خواهد بود.

همچنین ناصر شریفی، مدیر و سرپرست تیم فوتسال صبای قم به علت درگیری و مصدوم کردن شخصی در حاشیه دیدار این تیم مقابل فرش آرای مشهد تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود محروم خواهد بود.

محسن حسن‌زاده، کاپیتان تیم فوتسال صبای قم نیز برای سه بازی از همراهی تیم خود محروم بوده و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

این افراد فردا (یکشنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر می‌شوند تا در خصوص حوادث رخ داده در دیدار فرش آرای مشهد – صبای قم توضیحات لازم را ارائه دهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.