تشکر سرکرده منافقین از اربابشان/ ادعای “رامنی” درباره احمدی نژاد

در پی خارج شدن نام گروهک تروریستی منافقین از فهرست گروه های تروریستی توسط آمریکا که بسیاری از تحلیلگران معتقدند سرآغاز توطئه ای جدید علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است روزنامه آمریکایی ” واشنگتن پست” از ذوق زدگی سرکرده این گروه خبر داده و به نقل از مریم رجوی نوشت : این اقدام آمریکا به منزله تولدی دوباره برای ما بود که توازن قوای گروه او در جهان را بر هم خواهد زد.

روزنامه آمریکایی ” نیویورک تایمز” با انتشار مطلبی به نقل از کارشناسان نوشت : حمله به تاسیسات هسته ای ایران نه تنها برنامه هسته ای ایران را متوقف نخواهد کرد، بلکه سبب سرعت گرفتن آن خواهد شد. 

خبرگزاری ” رویترز ”  به اظهارات جنگ طلبانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرده و به نقل از ” نیسیرکای ” سخنگوی دبیر کل سازمان ملل نوشت : ما از طرف های پرونده هسته ای ایران می خواهیم صدای فریادهای جنگ طلبانه اشان را پایین بیاورند.

به گزارش ” گاردین ” چاپ انگلیس ، ” میت رامنی ” نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دقایقی بعد از گفتگوی تلفنی با ” نتانیاهو”  نخست وزیررژیم صهیونیستی به خبرنگاران حاضر در هواپیمایش مدعی شد : محاکمه احمدی نژاد را به اتهام اظهارات تحریک آمیزبرای نسل کشی در دستورکار خود قرار خواهم داد.

سردبیر روزنامه صهیونیستی ” هاآرتص” با اشاره به اظهارات جنگ طلبانه ” نتانیاهو” نخست وزیر رژِیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد علیه ایران نوشت : نتانیاهو ترجیح می دهد حمله به تاسیسات هسته ای ایران توسط آمریکا صورت گیرد و تمام تهدیدهای او علیه ایران با هدف جلب آرا در داخل اسرائیل مطرح می شود.

روزنامه” جروزالم پست “چاپ سرزمینهای اشغالی به بیانیه روز گذشته کاخ سفید بعد از مذاکرات تلفنی ” اوباما” و ” نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر ایران پرداخته و نوشت : رهبران دو طرف در خصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای توافق کامل دارند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.