تشکر لاریجانی از بشار اسد به ‌خاطر آزادی ۴۸ زائر ایرانی+پیام رئیس مجلس به زائران ایرانی آزادشده در سوریه

۲۱م دیماه ،

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مناسبت آزادی ۴۸ زائر ربوده شده ایرانی، در پیامی از بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای بشار اسد

ریاست محترم جمهوری کشور دوست و برادر سوریه

اینک که بحمدالله و در نتیجه پیگیری و اقدامات گروهی و جمعی انجام گرفته از سوی وزارت امور خارجه و دیگر نهادهای ذی‌ربط و همچنین تلاش‌ها و مساعدت کشور دوست و برادر سوریه ۴۸ زائر ربوده شده ایرانی که نزدیک به ۶ ماه گرفتار و در بند اشخاص مسلح بودند، آزاد گشته و به دامان پر مهر کشور خویش بازگشته‌اند، لازم می‌دانم از زحمات و کوشش جنابعالی تجلیل و قدردانی کنم.

همچنین مراتب امیدواری خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در برقراری امنیت و ثبات کامل برای کشور دوست و برادر سوریه و توقف سریع درگیری و خشونت‌ها در آن کشور و حل بحران که در راستای طرح سه ماده‌ای پیشنهادی جنابعالی به دست خواهد آمد را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

یقین دارم با همت دولت و ملت بزرگ سوریه بار دیگر شاهد ایجاد آرامش و امنیت فراگیر و پایدار در آن کشور دوست و برادر خواهیم بود.
 

پیام رئیس مجلس به ۴۸ زائر ایرانی آزادشده در سوریه
رئیس مجلس در پیامی خطاب به ۴۸ زائر آزادشده ایرانی، برای آنها آرزوی توفیق و سلامتی کرد.
به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس شورای اسلامی پیامی را خطاب به ۴۸ زائر آزادشده ایرانی در سوریه صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اینک که بحمدالله با پیگیری‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی نهادهای ذی‌ربط و دستگاه دیپلماسی کشور شما ۴۸ نفر زائر گرامی ربوده شده و در بند نیروهای متخاصم در کشور سوریه پس از نزدیک به حدود ۶ ماه اسارت به میهن خویش بازگشته‌اید، ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های صبورتان، امیدوارم همواره موفق و سلامت باشید.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.