تشکل‌های منحرف از مسیر اصلی، عاقبت خوبی در انتظارشان نیست

۲۲م آذر ،

دبیر سیاسی اتحادیه اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تشکل‌هایی که از مسیر اصلی خود منحرف شوند و در جهت منافع احزاب و گروه‌های سیاسی عمل کنند قطعا عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود.

علیرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعالیت تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: در دوران اصلاحات مشکلات اساسی دانشجویان مرتبط با مسائل سیاسی کشور بود ولی در این چند سال اخیر دانشجویان اولویت را بر مسائل فرهنگی گذاشته‌اند در حالیکه در برخی از رسانه‌ها بدین گونه مطرح نمی‌شود.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: برخی اشخاص و خبرگزاری‌های اصلاح‌طلب در پی تخریب دانشجویان می باشند و اینکه جنبش دانشجویی را به عنوان پیاده‌ نظامان احزاب می‌دانند و حتی حاضرند جنبش دانشجویی در دانشگاه‌ها وجود خارجی نداشته باشد.

کریمی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند جنبش دانشجویی را از زمینه‌های اصلی خود منحرف کنند، افزود: نشان دادن چهره دانشجویی به عنوان برانداز و مخالف نظام در واقع از جمله فعالیت‌هایی است که می‌خواهند تا از این طریق ماهیت جنبش دانشجویی‌ را تغییر دهند.

وی با اشاره به ماهیت ضداستکباری بودن جنبش دانشجویی ابراز داشت: دانشجویان و تشکل‌هایی که از مسیر اصلی خود منحرف شوند و در جهت منافع احزاب و گروه‌های سیاسی عمل کنند قطعا عاقبت خوبی در انتظارشان نخواهد بود و نمونه عینی آن را در سال‌های ۷۶ تا ۸۴ در میان بعضی از تشکل‌های دانشجویی شاهد بودیم.

این فعال دانشجویی  کشور با اشاره به شأن جنبش دانشجویی تصریح کرد: حمایت از اشخاص و احزاب خاص به دور از شأن دانشجو است و این امر ضربات جبران‌ناپذیری به شاکله دانشجویی خواهد زد و همه در فضای دانشگاهی باید مراقب باشند در پازل جریانات سیاسی بازی نکنند.

دبیر سیاسی اتحادیه دانشجویان اسلامی مستقل دانشگاه‌های در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری باید به جای اعلام حمایت از مصادیق به گفتمان‌سازی مشغول باشند و مردم از طریق فعالیت‌های دانشجویی با آگاهی در انتخاب شخص مورد نظر برای ریاست جمهوری عمل خواهند کرد.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.