تشکیل امت واحده از جمله اهداف ارتباط تشکل‌های دانشجویی با دانشجویان جهان اسلام

سخنگوی جنبش عدالتخواه گفت: دانشجویان می‌بایست با برنامه‌ریزی و اهداف بلند مدت بتوانند تشکیلاتی را در داخل کشور سازماندهی کنند و از این طریق ارتباطاتی را با تشکل‌های دانشجویی خارج از کشور ایجاد کنند.

مهدی خوجگی سخنگوی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با ارتباط گیری تشکل‌های دانشجویی کشورمان با تشکل‌های دانشجویی جهان اسلام اظهار داشت: سابقه ارتباط تشکل‌های دانشجویی ایران با دانشجویان خارج از کشور به قبل از انقلاب اسلامی بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اگر بخواهیم دید واقع بینانه‌ای داشته باشیم به جز تشکل‌های محدودی که در خارج از کشور وجود دارند عملا از سمت تشکل‌های داخلی ارتباط برنامه ریزی شده و منظمی با دانشجویان خارج مخصوصا دانشجویان جهان اسلام وجود ندارد.

خوجگی در ادامه تصریح کرد: جنبش عدالتخواه فعالیت هایی در این زمینه انجام داده‌ است به عنوان مثال کنفرانس آب و هوا که در خارج از ایران برگزار شد، فرصت خوبی بود که جنبش ۳ نفر از فعالین خود را به آن اجلاس فرستاد و دستاوردهای خوبی حاصل کرد.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید با برنامه‌ریزی و اهداف بلندمدت بتوانند تشکیلاتی را در داخل کشور سازماندهی کنند و از این طریق ارتباطاتی با تشکل های دانشجویی خارج از کشور ایجاد کنند.

خوجگی گفت: اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به صورت صرفا نمایشی به اجرا در آید هیچ فایده‌ای نداشته و به نتیجه نخواهد رسید.

سخنگوی جنبش عدالتخواه در پایان خاطر نشان کرد: تشکل‌ها می‌بایست ارتباطات خود را با کشورهای مختلف به تدریج افزایش دهند و این ارتباطات باید وثیق و منسجم باشد چراکه این امر نیازمند حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است و هدف اصلی از این ارتباط تشکیل امت اسلامی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.