تشکیل حزب فراگیر از سوی اصولگرایان امری مثبت است/ درخواست از آیت‌الله هاشمی برای همکاری در جهت تشکیل حزب فراگیر

فروردین ۱۴۰۳

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه من به تنهایی نمی‌توانم حزب تشکیل دهم، گفت: اگر طیف اصولگرایی در این شرایط بتواند دو حزب فراگیر را تشکیل دهد، امری بسیار مثبت است.

“محمدرضا باهنر” دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ تشکیل حزب فراگیر اصولگرا با محوریت وی و لیدری “حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری” اظهار داشت: اگر قرار است که حزب فراگیر تشکیل شود، همه جریانات و اشخاص باید همکاری‌‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی با بیان اینکه من به تنهایی نمی‌توانم حزب تشکیل دهم، تصریح کرد: در صورت تشکیل احزاب فراگیر توسط شخصیت‌های سیاسی به سرنوشت دیگر احزاب دچار می‌شویم و البته به دلیل اختلاف‌نظرهای چند سال اخیر میان جریانات مختلف اصولگرایی، بعید می‌دانم که تمام این جریانات با یکدیگر برای تشکیل یک حزب فراگیر و ضابطه‌مند به نتیجه‌ای واحد برسند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه اگر طیف اصولگرایی در این شرایط بتواند دو حزب فراگیر را هم تشکیل دهد، امری مثبت است، تصریح کرد: گفتن این مسئله که حزبی با محوریت باهنر به زودی تاسیس می‌شود، صحت ندارد و متاسفانه این مسائل، توهم و تصور برخی از اشخاص است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از اینکه به فکر تشکیل حزب فراگیر اصولگرا باشم، علاقه‌مندم که هر ۳ جریان اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدال‌گرایان حزب تشکیل دهند، گفت: به سایر دوستان اصلاح‌طلب خود، توصیه‌ای مبنی بر تاسیس حزب فراگیر کردم و به دنبال همکاری‌های لازم برای تاسیس احزاب با سایر دوستان هستم.

وی به لیدری حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری در صورت تشکیل حزب فراگیر اصولگرا اشاره و تصریح کرد: تاکنون چنین مسئله‌ای را به این شکل مطرح نکردیم، اما کمک‌های لازم را از “حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری”، “لاریجانی” و “حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی” برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در احزاب خواستار شدم.

باهنر خاطرنشان کرد: در صورت دیدار با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، قطعا چنین درخواستی را از وی به منظور همکاری و ارائه کمک‌های لازم از وی خواهم داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پیمان فکری:

    سلام به نظر من تشکیل حزب فراگیر بابرنامه ریزی اصولی و منطقی و دیدگاه روشن فکرانه ودور از حاشیه بسیار خوب است و من آمادگی خودم رو جهت عضو فعال در آن حزب اعلام منمایم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.